جلسه ستاد احيا امربه معروف و نهي از منكر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 28851
|
15:13 - 1392/04/09
نسخه چاپی
جلسه ستاد احيا امربه معروف و نهي از منكر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد
بايد هر روز معروف‏ها را گسترش دهيم و از مفاسد و منكرها جلوگيرى كنيم. امر به معروف ضامن بقاي اسلام است.
فرماندار اسلام آباد: بايد هر روز معروف‏ها را گسترش دهيم و از مفاسد و منكرها جلوگيرى كنيم. امر به معروف ضامن بقاي اسلام است.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از پورتال فرمانداری اسلام آباد غرب صدراله بابلي فرماندار شهرستان در جلسه ستاد احياي امربه معروف و نهي از منكر با بيان اين مطلب افزود. در اسلام بسيار به ترويج فرهنگ احياي امربه معروف و نهي از منكر تاكيد شده است و امروز همه  ما مسئولين بايد در اين راستا تلاش نمائيم و اين فريضه الهي را در جامعه نهادينه كنيم.

ايشان در ادامه بيان داشت: تلاش در اين راستا اثرات بسيار مثبتي خواهد داشت و يكي از مهمترين سنگرهاي مقابله با جنگ نرم دشمن همين مقوله امر به معروف و نهي از منكر است .بحمدالله در دين ما و كشور عزيزمان معروفات بسياري جود دارد و توصيه به بهره مندي از اين معروفات وظيفه همه اقشار جامعه است.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود از حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد قدرداني نمود و بيان داشت: مردم اين حوزه انتخابيه با حضور 87 درصدي در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و حضور 94 درصدي  در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا  حماسه مد نظر مقام معظم رهبري را خلق كردند و نشان دادند كه انتخابات براي ملت ما از اهميت ويژه اي برخوردار است و در همين جا بار ديگر از اين حضور باشكوه مردم عزيز قدرداني مي نمايم.

ايشان همكاري همه دستگاههاي اداري با ستاد احيا امر به معروف شهرستان را خواستار شد.

در ادامه اين جلسه سردار كرمي پيرامون اهميت احياي امربه معروف و نهي از منكر سخناني ايراد نمود و سرهنگ قاسم آبادي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گزارشي از اقدامات انجام شده را براي حاضرين تشريح كرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد