شنیده ها حاکی از این است:

افشین کریمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب منصوب می شود

کد خبر: 286553
|
14:46 - 1393/12/11
نسخه چاپی
افشین کریمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب منصوب می شود
اسلام آبادخبر: برخی شنیده ها حکایت از این دارد در آینده ای نزدیک شاهد انتصاب افشین کریمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر،شنیده ها حکایت از این دارد در آینده ای نزدیک شاهد انتصاب افشین کریمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب خواهیم بود.
 
افشین کریمی پیش از این مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ایلام بوده و قبل از آنهم سابقه مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام را در کارنامه خود دارد.
 
برخی رسانه ها مانندایلام پویا، افشین کریمی را که از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ایلام  بوده را شخصی سیاسی تندرو از دوم خرداد و رئیس حزب منحله مشارکت ایلام معرفی کرده اند.
 
شنیده ها حکایت از این دارد: که بسیاری از بزرگان دو طیف سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب متفق القول مخالف حضور این شخص در اسلام آبادغرب هستند.
 
گفته می شود با وجود حمایت های استانداری از کرم محمدی و مداخله جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در راستای برطرف نمودن اختلافات میان فرماندار و نماینده، علی جلیلیان از موضع خود کوتاه نیامده و بالاخره حکم برکناری کرم محمدی از فرمانداری اسلام آبادغرب را گرفته است.
 
شنیده شده که جلیلیان گفته خیلی وقت پیش این حکم را گرفته ام منتهی بخاطر مصلحت آنرا آشکار نکردم و خواسته وی فقط برکناری کرم محمدی از فرمانداری اسلام آباد بوده و گفته هر شخص دیگری فرماندار این شهر باشد برایش فرقی نمی کند.
 
شنیده ها حکایت از این دارد: که افشین کریمی برای فرمانداری اسلام آبادغرب از یک کانال نامشخص به استانداری کرمانشاه پیشنهاد و معرفی شده که مورد اختلاف اصلاح طلبان شهرستان اسلام آبادغرب است، چون در این اواخر اطلاح طلبان بر ماندن کرم محمدی اجماع نظر داشتند و اگر قرار بر رفتن وی باشد آنها این را حق مسلم خود می دانند که در این رابطه نظر داشته و یا حتی شخص مورد نظر خودشان بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب معرفی و منصوب گردد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد