گزارش تصویری-تشریحی از نشست خبری ستاد انتخابات/

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان به تفکیک آرا اعلام شد/ برگزاری یک انتخابات سالم

کد خبر: 22475
|
02:14 - 1392/03/26
نسخه چاپی
نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان به تفکیک آرا اعلام شد/ برگزاری یک انتخابات سالم
نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارشمرصاد، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در آخرین نشست خبری انتخاباتی استان اظهار داشت: حقیقتا حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه محقق شد و ما شاهد خلق حماسه ای با مشارکت ۷۰ درصدی مردم بودیم .

setad entekhabat (1)

جلال منکرسی گفت: از یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۵۲ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمانشاه، ۹۵۰ هزار , ۵۱ نفر رای خود را به صندوق انداختند و این مشارکت بالا را رقم زدند.

 

منکرسی افزود: از کل آرا اخذ شده در استان کرمانشاه ۵۴۵ هزار و ۷۶۲ نفر به آقای حسن روحانی، ۱۵۳ هزار و ۳۵۸ نفر به آقای محمد باقر قلیباف، یک صد هزار ۶۴۳ نفر به آقای محسن رضایی میر قاعد، ۶۱ هزار و ۷۴۵ نفر به سعید جلیلی، ۳۹ هزار و ۶۷۳ نفر به آقای علی اکبر ولایتی رای دادند و ۷ هزار ۶۱۷ نفر نیز رای خود با نام سید محمد غرضی به صندوق های آرا انداختند.

setad entekhabat (2)

وی با اشاره به مشارکت به ۹۵ درصدی در برخی از شهرستان های استان آن را نشانه اهمیت سرنوشت کشور برای مردم کرمانشاه و اوج ولایتمداری مردم استان برای خلق حماسه سیاسی دانست.

setad entekhabat (3)

منکرسی اظهار داشت: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کوچکترین تخلف انتخاباتی نداشته ایم و  همه چیز در کمال آرامش و سلامت برگزار شد.

وی همچنین از عوامل اجرایی  نظارتی و نظامی و انتظامی مسئول دربرگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت: در استان کرمانشاه نیز انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدید شد تا  هیچ رایی از مردم اخذ نشده باقی نماند.

setad entekhabat (4)

جلال منکرسی با اشاره به اعلام نتایج شوارای شهر کرمانشاه تا ساعت ۷ عصر امروز گفت: کار شمارش آرا چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۳ شهرستان استان تمام شده است و نتایج کرمانشاه نیز پس از اتمام شمارش آرا اعلام خواهد شد.

setad entekhabat (5)

رئیس ستاد انتخابات است بالاترین مشارکت در انتخابات شوراها را مربوط به شهرستان هرسین با ۹۵ درصد واجدین شرایط اعلام کرد.

setad entekhabat (7)

وی در پایان اظهار داشت: در خصوص تخلفات انتخاباتی در حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نظر نمی کنم چون به دلیل محلی بودن انتخابات ممکن است مسائل جزئی رخ داده باشد.

setad entekhabat (8)

 


    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد