حشمت اله فلاحت پیشه:

سه ضلع برنامه قالیباف / ضربه به شاخص های توسعه جمهوری اسلامی نتیجه دعوای سیاسی است

کد خبر: 20352
|
02:07 - 1392/03/19
نسخه چاپی
سه ضلع برنامه قالیباف / ضربه به شاخص های  توسعه جمهوری اسلامی نتیجه دعوای سیاسی است
دولت قالیباف بر اساس یک مثلث عمل خواهد کرد که ضلع اول آن آشتی نخبگان ، ضلع دوم پرچم صلح در برابر دنیا و ضلع سوم حل مشکلات اقتصادی و مدیریتی است.
 
 
به گزارش اسلام آباد خبر نماینده اسبق اسلام آباد غرب و مشاور فعلی قالیباف امروز در مرکز شهر در حمایت از قالیباف به سخنرانی پرداخت و گفت: ما مدیون هستیم قوی ترین فرد را انتخاب نماییم .
دکتر حشمت اله فلاحت پیشه سخنان خود را با انتقاد از سوء مدیریت دولت شروع کرد و گفت: 8 سال پیش 700 میلیار دلار پول باعث شد تا چهار کشور آسیایی  کرده جنوبی ، سنگاپور ، تایوان و هنک کنگ پیشرفت زیادی داشته باشند و در ردیف کشور های تراز اول قرار گیرند ولیکن 800 میلیارد دلار پول در چهار سال گذشته در اختیار دولت قرار گرفته اما ما وضع موجود را شاهد هستیم .
ایشان ادامه داد: عدم پیشرفت ما به سبب ضعف مدیریت در دولت است و الان ما سالانه 5/3 میلیارد دلار فقط ضرر ناشی از تحریم نفت داریم که این بیش از بودجه عمرانی یک سال کشور است لذا به همین دلیل نیاز به مدیریت صحیح در کشور داریم و امیدواریم مردم با مد نظر قرار دادن پیشینه و حال افراد و همچنین توجه به برنامه و کارنامه آنان رای خود را در صندوق بیاندازند .
وی با اشاره به اینکه تمامی هشت کاندیدای فعلی مورد تائید نظام هستند افزود: به تحجر گوش ندهید چرا که رهبری فرمودند: رای دادن به هر کدام از این هشت کاندیدا رای به نظام جمهوری اسلامی است و اگر لحظه ای فکر کنیم خواهیم فهمید در قبال نقشه دشمن رقابت داخلی چیزی جز بچه  بازی نیست و حتماً باید انتخاب کنیم و به کسی رای دهیم که مشکلات اقتصادی و اوضاع سیاست خارجی را سر و سامان دهد و پایان دهنده دعوای سیاسی 16 سال گذشته که بین چپ و راست برای بدست گرفتن قدرت در کشور بوده ، باشد .
فلاحت پیشه ادامه داد: بزرگترین ضربه به شاخص های  توسعه جمهوری اسلامی را همین دعوای سیاسی وارد نموده و حمایت من از قالیباف به جهت این است که ایشان هم دارای برنامه است و هم کارنامه و پیشینه افراد موید توان آنها در اجرای برنامه ها است و من معتقدم که میان برنامه و کارنامه دره ای است و ما به دلیل عدم توجه به کارنامه درون این دره افتاده ایم.
مشاور قالیباف با اشاره مشکل گرد و غبار و کمبود آب در اسلام آباد بعنوان نمونه ای از مشکلات ، در ادامه افزود: یک میلیارد دلار جهت حل معضل گرد و غبار در قانون بودجه به تصویب رسید که حتی یک دلار آن صرف حل این مشکل نشد .
 

وی ادامه داد: دولت قالیباف بر اساس یک مثلث عمل خواهد کرد که ضلع اول آن آشتی نخبگان ، ضلع دوم پرچم صلح در برابر دنیا و ضلع سوم حل مشکلات اقتصادی و مدیریتی است و سیاست ما خدمت ماست و ما وقتی برای سیاست نداریم .
ایشان سپس به تشریح ابعاد مثلث خدمتی قالیباف پرداخت و گفت: در خصوص آشتی میان نخبگان به این نکته بسنده می کند که در تیم مشاوره دکتر قالیباف آقای عبدالهیان حزب موتلفه ،  محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی و آقای مقیمی استاندار سایق کرمانشاه حضور دارند و در تشریح ضلع دوم نیز اعلام می دارم برای ما سیبل آمریکا شدن افتخار نیست و بارها اعلام کردم قعطنامه تحریم بر خلاف نظر فلان آقا کاغذ پاره نیست و الان فضای غلط ایجاد شده علیه ما بدلیل این است که در عرصه سیاست خارجی ایران هراسی صورت گرفته و قطعاً در صورت پیروزی قالیباف تیم مذاکره از همه افراد است نه تنها از اطرافیان ایشان و موضع ما قدرت و عزت نظام است .
وی در تشریح ضلع سوم مثلث برنامه قالیباف گفت: سوابق آقای قالیباف در شهرداری تهران و اینکه ایشان در حال حاضر هشتمین شهردار برتر دنیا هستند نشان از تز مدیریتی قوی وی می باشد و دکتر قالیباف عملکرد بسیار خوبی در شهرداری داشته اند که از جمله این عملکرد ها می توان به اینکه پول شهرداری تهران از خود مردم اخذ و خرج تهران می شد اشاره نمود و ما بنا بر این سیاست پیش خواهیم رفت که شهرهای بزرگ را خود مردم اداره کنند و مناطق محروم از بودجه دولت سهم بیشتری ببرند .
 

وی در پایان گفت: کرمانشاه سهم زیادی از جنگ ، انقلاب و مشارکت در عرصه های مختلف نظام داشته است اما از لحاظ اقتصادی و سهم مرز چیزی نصیبش نشده و ما با تحقیق میدانی که انجام داده ایم ظرفیت مرز کرمانشاه را بالغ بر 80  میلیارد دلار برآورد نموده ایم .
در ابتدای ان مراسم حجت الاسلام صابری گفت: انتخاب از روی تعصب و تقلید کورکورانه اشتباه و غلط است و برای بینش لازمه انتخاب صحیح است که با خود فرد این بینش را دارد و یا با افراد اهل بینش باید مشورت نماید .
 

وی ادامه داد: برای دستیابی به هدف مقدس وسیله مقدس لازم است و خدا محوری و مردم محوری رمز موفقیت نظام جمهوری اسلام است .
حواشی مراسم :
در هنگام ورود فلاحت پیشه به جایگاه عده ای از  او با شعار برادر غیرتی تو حامی ملتی و عشق امید اندیشه دکتر فلاحت پیشه استقبال کردند .
در پایان مراسم فلاحت پیشه گفت من بخاطر پست و مقام نیامده ام و افتخاری بزرگتر از نمایندگی مردم اسلام آباد ندارم و ادامه داد اینکه شاگرد اول مجلس افتاد را باید از شبکه دو بشنویم .
 

پس از سخنرانی فلاحت پیشه وی در جمع حلقه هوادارانش گیر افتاد .
صفری فرماندار اسبق اسلام آباد و شهردار  کنونی یکی از مناطق تهران نیز در کنار فلاحت پیشه حضور داشت .
 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد