امام جمعه کرمانشاه:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو همکاری همگانی است

کد خبر: 151736
|
21:43 - 1392/12/09
نسخه چاپی
تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو همکاری همگانی است
اسلام آبادخبر: امام جمعه کرمانشاه گفت: برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همه باید کمک کنند و دولت نیز به سهم خود در اجرای این سیاست‌ها تلاش کند.

 

به گزارشاسلام آبادخبر به نقل از تسنیم، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری علاج مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی بیان کردند چرا که امروز دشمن از ناحیه اقتصاد قصد ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی ما را دارد.

وی افزود: اینکه فکر ما به این سمت باشد که چه زمان تحریم‌ها لغو می‌شود یا از کدام تحریم کاسته شد و اینکه آیا نفت ما به فروش می‌رود طرز تفکر صحیحی نیست زیرا ما باید برای حل مسائل داخلی از جمله مشکلات اقتصادی به خود متکی باشیم و سیاست امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستادگی بر روی پاهای خودمان است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ایران اسلامی با استعدادهای سرشار که نمونه آن را در فناوری هسته‌ای مشاهده می‌کنیم و منابع و معادن غنی و فراوان همچون گاز که در جهان ذخایر گازی ایران در رتبه نخست قرار دارد و برخورداری از نیروی انسانی متعهد با عزمی راسخ توانایی بسیاری برای تکیه بر قدرت اقتصادی خود و حل مشکلات موجود دارد.

آیت‌الله علما لازمه پیشرفت و استفاده از استعدادها، منابع و نیروی انسانی ایران اسلامی را مدیریت عنوان کرد و گفت: لازم است که دولت این مسائل را مدیریت کند و با سرمایه‌گذاری مطمئن و دقیق زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به قدرت برتر ایران در منطقه و جهان بیان کرد: امروزه ایران اسلامی به انواع و اقسام صنایع همچون صنایع نظامی پیشرفته مجهز است که دشمنان از این قدرت برتر واهمه دارند و همه تحریم‌ها و کارشکنی‌ها در کار ملت ایران به این دلیل است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت چهاردهم اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال نخست انقلاب امام راحل دستور تشکیل این نهاد حمایتی را برای کمک به فقرا و ضعفا بر مبنای نیت حرکت انقلاب که کمک به مستضعفان بود صادر کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: هفته نیکوکاری برای شریک کردن سایر افراد جامعه از جمله فقرا در شیرینی سال جدید و عید نوروز حول محور تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شکل گرفته است تا دین خود را نسبت به فقرا ادا کنیم و در این صورت شاهد نزول برکات الهی در زندگی خود هستیم.

آیت‌الله علما با توصیه همگان به کاشت درخت در روز درختکاری گفت: 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است که به ما یادآوری می‌کند امانت‌دار این محیط زیست برای فرزندان و آیندگان این کشور باشیم تا زمینه زندگی سالم برای آنها فراهم باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سفر 3 روزه رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه افزود: در این سفر نمایندگان رئیس قوه قضائیه با حضور در شهرستان‌های کرمانشاه مشکلات مردم را جمع‌آوری کردند که روز گذشته در یک جلسه 6 ساعت برای این مسائل و مشکلات تصمیم گیری شد.

آیت‌الله علما گفت: سفر رئیس قوه قضائیه به استان برای دستگاه قضا در کرمانشاه به لحاظ معنوی و مادی پر بار بود و امیدواریم سایر مسئولان نیز به این استان سفر کنند و برای مردم کرمانشاه موثر باشند.

انتهای پیام /

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد