چاپ تقویم تبلیغی از مجرمان امنیتی و فتنه گران توسط دراویش گنابادی+عکس

کد خبر: 151733
|
21:21 - 1392/12/09
نسخه چاپی
چاپ تقویم تبلیغی از مجرمان امنیتی و فتنه گران توسط دراویش گنابادی+عکس
در جریان فتنه سال 88 برخی از عناصر فرقه منحرف دراویش گنابادی به جرم حمایت از سران فتنه و مشارکت در اردوکشی‌های خیابانی دستگیر و پس از محاکمه به زندان محکوم شدند...
به گزارش"ندای انقلاب"، در جریان فتنه سال 88 برخی از عناصر فرقه منحرف دراویش گنابادی به جرم حمایت از سران فتنه و مشارکت در اردوکشی‌های خیابانی دستگیر و پس از محاکمه به زندان محکوم شدند،همچنین برخی دیگر از عناصر این فرقه نیز طی سالیان اخیر به دلیل ارتکاب جرائم امنیتی مختلف به زندان،شلاق،تبعید و ... محکوم شدند.

در همین راستا طی روز‌های گذشته به دستور سران فرقه گنابادی چاپخانه‌ایی در شهر اهواز اقدام به چاپ تقویم‌های تبلیغی، پوستر و دفترچه‌های تلفن منقش به تصاویر فتنه‌گران و مجرمان امنیتی این فرقه ضاله نموده است. 

اگرچه بخشی از تقویم‌ها و پوسترهای تبلیغی مزبور توسط مراجع ذیصلاح جمع‌آوری شده است، اما ظاهرا سران فرقه مزبور درصددند به‌منظور مظلوم نمایی و سیاه‌نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به توزیع مابقی این اقلام تبلیغی بین مسافران نوروزی در شهرهای مختلف بکنند. 
شایان ذکر است، ظاهرا در تقویم‌ها و دفترچه تلفن‌های چاپ شده توسط این فرقه منحرف احادیث و روایت جعلی و ساختگی منتسب به ائمه‌(ع) نیز درج شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد