معاون اداری و مالی قوه قضائیه:

تکیه به استعدادهای کشور دشمن شکن خواهد بود

کد خبر: 150384
|
13:21 - 1392/12/07
نسخه چاپی
تکیه به استعدادهای کشور دشمن شکن خواهد بود
معاون اداری و مالی قوه قضائیه گفت:مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی رهنمودهای خود را ارائه کردند لذا باید توجه داشت که تکیه به استعدادهای کشور و شکوفایی آن ها، دشمن شکن خواهد بود.
به گزارش اسلام آباد خبر ،نوروز کهزادی در جلسه شورای اداری با تشکر از حضور مشئولین شهرستان  در مراسم استقبال به دلاورمردی های مردم اسلام آباد غرب در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: در سال های 62 تا 64  استاندار کرمانشاه بوده ام و از نزدیک رشادت مردی های مردم اسلام آبادغرب و دست و پنجه نرم کردن مردم این شهرستان با بمباران ها در جنگ تحمیلی را مشاهده کرده ام.
 

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی رهنمودهای خود را ارائه کردند لذا باید  توجه داشت که تکیه به استعدادهای کشور و شکوفایی آن ها، دشمن شکن خواهد بود و نباید از دشمن انتظار دوستی داشت چرا که دشمنان ما قصد از بین بردن نظام را دارند.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه هوشیاری مردم را سد محکمی در مقابل دشمنان دانست و گفت: در حسن عمل دستگاه های اطلاعاتی،نیروی انتظامی،قوه قضائیه، ارتش و سپاه هم بس که در منطقه خاورمیانه توانسته اند استقلال و امنیت کشور را حفظ نماید.

کهزادی گفت: دستگاه قضائی هر ساله 700 نفر قاضی را استخدام کرده که امسال نیز آزمونی در این راستا برگزار شده و پس از اعلام نتایج آزمون امیدواریم بتوانیم مشکلات نیروی انسانی دستگاه های قضائی را مرتفع کنیم.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه در خصوص مسائل و مشکلات تشکیلات قضایی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیرم که مواردی که در حوزه کاری بنده قرار دارد را مرتفع کرده و در سایر زمینه ها نیز مشکلات را به ریاست قوه قضائیه انتقال خواهم داد.
در این جلسه علی امیری با ارائه گزارشی از وضعیت موجود دستگاه قضائی شهرستان بیان کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده های جزایی 62 روز و پرونده های حقوقی 77 روز می باشد.

رئیس دادگستری اسلام آباد غرب کمبود نیروی انسانی، عدم وجود زندان در شهر اسلام آبادغرب را دو مشکل عمده دستگاه قضائی در شهرستان عنوان کرد و گفت: زندان اسلام آباد غرب حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که متاسفانه پس از 13 سال از آغاز عملیات اجرائی آن هنوز به بهره برداری نرسیده است و راکد می باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد