بازدید دبیر شورای هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی ایران از اسلام آبادغرب/

موافقت وزارت نفت با احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 149775
|
00:35 - 1392/12/07
نسخه چاپی
موافقت وزارت نفت با احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران گفت: وضعیت پیشرفت در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام آبادغرب مطلوب و امیدوارکننده است.
 به گزارش اسلام آبادخبر، محمد سعیدی کیا، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران شامگاه سه شنبه، از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام آبادغرب دیدن کرد.

 


سعیدی کیا در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبراظهار داشت: مدتی پیش هم سازمان منطقه ویژه و هم محدوده آن طی مصوبه دولت تغییر پیدا کرد که امروز طی بازدید میدانی از این پروژه وضعیت آن رضایت بخش است.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: استقرار گمرک و فریز کردن مقداری از منابع طبیعی محدوده در راستای عدم واگذاری به اشخاص دو موضوع است که در اولویت کاری ما قرار دارد.

در این بازدید، "پروین رضایی"، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت فیزیکی این منطقه، اظهار داشت: بخش عمده ای از زیر سازی های لازم جهت استقرار گمرک و سرمایه گذاری در این منطقه آماده شده است.

رضایی گفت: خوشبختانه روند انجام کارها بسیار خوب است و در صورت تامین اعتبار لازم می دانیم عملا وارد عملیات اصلی ساخت این پرروژه مهم شویم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب تاکید کرد: بهره برداری از این منطقه می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اسلام آبادغرب را مهیا کند.

رضایی در پایان بیان داشت: نماینده اسلام آبادغرب در دیداری که با وزیر نفت داشته اند، زنگنه موافقت نسبی خود را با احداث مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اسلام آبادغرب اعلام کرده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد