مشروح/آیت الله لاریجانی در شورای اداری کرمانشاه:

سیاست های اقتصادی کشور با همکاری سه قوه و مبتنی بر توانایی داخلی عملیاتی می شود

کد خبر: 149773
|
00:05 - 1392/12/07
نسخه چاپی
سیاست های اقتصادی کشور با همکاری سه قوه و مبتنی بر توانایی داخلی عملیاتی می شود
اسلام آبادخبر: رئیس قوه قضاییه گفت: سیاست های اقتصادی کشور باید با همکاری سه قوه و مبتنی بر اصل تکیه بر توانایی های داخلی برنامه ریزی شود.

به گزارش اسلام آبادخبر به نقل از مرصاد، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که شامگاه سه شنبه با حضور مسئولین استان برگزار شد اظهار داشت: مسئولین جمهوری اسلامی در هر قسمتی از ارکان نظام و در هر قوه ای که مشغول به خدمت باشند باید بدانند که در یک نظام معنوی و اخلاقی مسئولیت گرفته اند.

رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی که مدیران در این نظام مسئولیت می پذیرند باید تمام تلاش خود را در راستای ترویج ارزش های اخلاقی به کار بندند.

آیت الله لاریجانی گفت: اهداف نظام اسلامی ما بر مبنای آرمان های امام و قانون اساسی که بند بند آن منطبق با اسلام است استوار شده و انقلاب در واقع انقلاب ارزش هاست و بر دیانت و مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: همه مسئولین در این چهارچوب موظف به خدمت رسانی روز افزون به مردم هستند و باید برای برپایی عدالت و عملی شدن منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: باید با بنا نهادن یک نظام و سیستم مدیریتی قوی در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی با محوریت نگاه به درون سیاست های مختلف کشور ازجمله اقتصاد مقاومتی تدبیر شود.

آیت الله لاریجانی با اشاره به ضرورت حل و فصل مسئله اشتغال در کشور گفت: استان کرمانشاه یکی از مناطقی است که با این معضل رو به روست که به هیچ وجه این موضوع زیبنده مردم این استان نیست. این شرایط در حالی است که کرمانشاه تقریبا همه پتانسیل های پیشرفت را در خود دارد.

وی تصریح کرد: سه قوه باید برای تدبیر سیاست های مختلف در کشور دست به کار شوند و با همفکری و همراهی عمل کنند. دولت جدید با شعار امیدوار کننده تدبیر و امید به میدان آمده و باید تلاش کند این شعار عملیاتی شود.

آیت الله لاریجانی با اشاره به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: در اولین بندهای این سیاست به اقشار ضعیف و کم درآمد اشاره شده که مسئولین نیز باید اقدامات خود را بر این اساس پایه ریزی کنند.

رئیس قوه قضاییه در بخش پایانی سخنان خود به برخی از نواقص در شاخص های توسعه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دستگاه های مختلف اجرایی در استان باید با همکاری و همدلی در راستای توسعه اقتصادی کرمانشاه گام بردارند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها