شیخ مراد یوسفی در گفتگو با اسلام آبادخبر:

جان خودم و فرزندانم را فدای رهبر و کشور می کنم

کد خبر: 148814
|
23:12 - 1392/12/05
نسخه چاپی
جان خودم و فرزندانم را فدای رهبر و کشور می کنم
اسلام آبادخبر: شیخ مراد یوسفی "پدر نوجوان دانا یوسفی که بر اثر انفجار مین، قطع عضو شده است" گفت: حاضرم جان خودم و بچه هایم را فدای رهبرم و کشورم نمایم...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر،  در ماه گذشته این خبر جزء تیتراول خبرگزاری های استانی بود: "یک کودک به نام "دانا یوسفی" فرزند شیخ مراد بر اثر انفجار مین کاشته‌ شدە در قصر شیرین، یکپایخود را از دست داد و قطععضو شده است".

 

با همه تلاش های بزرگ و مهم انجام شده و تقدیم شهدای بسیار از گردانهای تخریب که در نتیجه آن وسعت زیادی از اراضی آلوده به مین در کرمانشاه پاکسازی شده است اما همچنان سربازان خاموش صدام که دست ساز آمریکایی ها هستند در کشور قربانی می گیرندو اینها همه جنایاتی است که برگ برگ آن اسنادی در ذات تروریست آمریکاست.

 

شیخ مراد یوسفی پدر نوجوان "دانا یوسفی"در گفتگو با اسلام آبادخبرگفت: در تاریخ چهارم بهمن ماه 92 برای تفریح به حاشیه 5 کیلومتری قصرشیرین (معروف به پل شیرازی) رفته بودیم که بچه ها در حاشیه جاده مشغول بازی بودند که پسرم دانابر روی مین ضد نفر باقی مانده از جنگ تحمیلی رفت و این حادثه موجب قطع پای وی شد،ناگهان صدای انفجار مهیبی به گوش رسید وقتی بالای سر بچه ام رسیدم با پیکر نیمه جان طفل معصوم روبرو شدم که پای راستش قطع شده بود و فریاد وناله می کرد.

یوسفی گفت : حاضرم جان خودم و بچه هایم را فدای رهبرم و کشورم نمایم، ما در طول جنگ تحمیلی در زیر موشک باران و حمله عراق جانمان را در طبق اخلاص گذاشتیم و در مقابل ارتش زرهی عراق با همراهی رزمندان اسلام مقاومت کردیم و دشمن را از میهن اسلامی بیرون راندیم ولی هنوز سربازان ستون پنجم عراق (مین های جا مانده از جنایات ابرقدرتهای حامی صدام حسین ) از ما قربانی می گیرند و فرزندان ما را در خون خود می غلطانند.

یوسفی افزود: تا این لحطه بالغ بر 7 میلیون تومان برای هزینه درمانی پسرم خرج کرده ام ، پای راستش قطع شده و چندین عمل جراحی سنگین بر روی پای فرزندم انجام شده است و از مسئولین تقاضای رسیدگی و حمایت دارم .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد