جلیلیان:

معاون اداری و مالی قوه قضاییه به شهرستان اسلام آباد غرب سفر می کند

کد خبر: 148805
|
21:07 - 1392/12/05
نسخه چاپی
معاون اداری و مالی قوه قضاییه به شهرستان اسلام آباد غرب سفر می کند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب از سفر معاون اداری و مالی قوه قضائیه به اسلام آبادغرب در ادامه سفر سه روزه رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه خبر داد.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر گفت: در راستای سفر  سه روزه رئیس قوه قضائیه  که از روز سه‌شنبه هفته جاری به کرمانشاه  آغاز می شود، دکتر کهزادی  روز چهار شنبه در اسلام آبادغرب  حضور پیدا می کند.

وی افزود:روز گذشته جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای عرب مشاور دکتر کهزادی  بر گزار شدو در خصوص استقبال و مسائل امنیتی برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفت.

جلیلیان تصریح کرد: سایر برنامه ها طبق پیش بینی های انجام شده ، مراسم استقبال از معاون اداری و مالی قوه قضاییه و هیئت همراه توسط فرماندار با حضور تمام مدیران شهرستان در روز چهارشنبه ساعت 8 صبح انجام خواهد گرفت،بازدید از مزار مطهر شهدای شهرستان و نثار فاتحه به روح بلند شهیدان  و در ادامه دکتر کهزادی   در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ومدیرن شهرستان حضور پیدا می کند.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت: معاون اداری و مالی قوه قضاییه در این سفر با حضور در دادگستری اسلام آبادغرب ضمن دیدار با قضات دادگستری شهرستان‌ به بررسی فعالیت‌های دستگاه قضایی در حوزه شهرستان می‌پردازد .

جلیلیان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، روحانیون، قضات و کارکنان دستگاه قضا ،همچنین دیدار با مردم و جمع آوری نامه های مشکلات قضائی مردم در دستور کار و برنامه های این سفر قرار دارد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد