اسلام آباد غرب شهرستان منتخب استان در احياي امر به معروف و نهي از منكر شد

کد خبر: 14170
|
19:34 - 1392/03/02
نسخه چاپی
اسلام آباد غرب شهرستان منتخب استان در احياي امر به معروف و نهي از منكر شد
جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرماندار ،امام جمعه و اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.
به گزارش اسلام آباد خبر جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرماندار ،امام جمعه و اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در اين جلسه بيان داشت:  با همراهي  و همكاري همه اعضا اين شهرستان بعنوان شهرستان منتخب استان در امر احياي امر به معروف و نهي از منكر معرفي شده است كه جا دارد از زحمات همه دست اندركاران در شهرستان قدرداني نمايم.

وي افزود: امروز هدف دشمن ما كمرنگ نشان دادن ارزشها و باورهاي ديني  و مهمتر از همه گرفتن باورهاي اعتقادي خانواده هاست و پخش برنامه هاي مبتذل غربي از طريق ماهواره و برخي سايتهاي خارجي از جمله برنامه هاي دشمنان  براي صدمه رساندن به جامعه ماست .
اما مردم ما فهيم و آگاهند و  باورهاي ديني و اسلامي ريشه در تمدن و فرهنگ مردم ما دارد و اين تلاشهاي دشمن هيچگاه اثر بخش نخواهد بود .حضور پرشور مردم ما در برنامه هاي ملي و مذهبي  همواره هدفهاي دشمنان را خنثي كرده و وظيفه همه مسئولين بويژه دستگاههاي فرهنگي در راستاي اجراي برنامه هاي فرهنگي و ديني در اين برهه بسيار حائز اهميت است .

ايشان فريضه امر به معروف و نهي از منكر را بسيار مهم دانست و بيان داشت: در اين شهرستان در راستا اقدامات مهمي صورت گرفته كه كسب رتبه برتر اين شهرستان در سطح استان نشاندهنده تلاش دست اندركاران ستاد احيا امر به معروف شهرستان است و اين روند بايد در سالجاري تداوم داشته باشد.

در ادامه حجه الاسلام ابطحي امام جمعه شهرستان بيان داشت: بايد نسبت به منكرات حساس باشيم و كمترين شرط ايمان تنفر قلبي از منكرات است و در اين راستا بايد از همه ظرفيتهاي شهرستان استفاده نمائيم و با از خودگذشتگي و برنامه ريزي در مسير احياي امر به معروف و نهي از منكر حركت كنيم .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها