هیچ سلیقه ای در تایید صلاحیت ها دخیل نبوده است

کد خبر: 12298
|
18:59 - 1392/02/28
نسخه چاپی
هیچ سلیقه ای در تایید صلاحیت ها دخیل نبوده است
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در خصوص شائبه های مطرح شده در خصوص اعمال سلیقه در تایید صلاحیت کاندیداها گفت: ما چنین مسئله ای را تکذیب می کنیم و تاکید داریم که هیچ سلیقه ای در تایید صلاحیت دخیل نبوده است.

اسلام آباد خبر: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در خصوص شائبه های مطرح شده در خصوص اعمال سلیقه در تایید صلاحیت کاندیداها گفت: ما چنین مسئله ای را تکذیب می کنیم و تاکید داریم که هیچ سلیقه ای در تایید صلاحیت دخیل نبوده است.

 

به گزارش اسلام آباد خبر علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگارمرصاد، در خصوص روند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمانشاه اظهار داشت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در بررسی و رسیدگی به اعتراضات کسانی است که رد صلاحیت شده اند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه افزود: رسیدگی به اعتراضات در بخش ها در شهرستان ها و اعتراضات شهرستان ها در مرکز استان انجام می شود.

وی تاکید کرد: رسیدگی ها بر اساس قانون است و با صلاحیت ها براساس قانون بررسی خواهد شد.

وی همچنین نشست خبری هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با خبرنگاران را مثبت ارزیابی کرد.

جلیلیان در ادامه در خصوص شائبه های مطرح شده در خصوص ورود سلایق فردی در تایید صلاحیت افراد در انتخابات شوراها گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیئت اجرایی خود وابسته دولت است و بر عهده ما نیست.

وی خاطر نشان کرد: ما چنین مسئله ای را تکذیب می کنیم و تاکید داریم که هیچ سلیقه در تایید صلاحیت دخیل نبوده است. رسیدگی ها بر اساس روال قانونی بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها