سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب:

گله مندی كشاورزان از كارخانه قند اسلام آباد غرب مورد توجه مسئولین باشد

کد خبر: 107102
|
18:01 - 1392/09/26
نسخه چاپی
گله مندی كشاورزان از كارخانه قند اسلام آباد غرب مورد توجه مسئولین باشد
اسلام آباد خبر:گله مندی كشاورزان از كارخانه قند اسلام آبادغرب باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد و با تعامل و ارتباط مستمر باید رونق بیشتر كارخانه قند در دستور كار قرار بگیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در سال زراعی جاری ۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان اسلام آبادغرب به کشت محصول چغندر قند اختصاص یافته و در همین راستا بیش از ۱۸۰ هزار تن محصول از این مزارع برداشت شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر احد جلیلیان در گفتگویی اظهار داشت: ‌ به لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصول تولیدی این شهرستان کارخانجات استان‌های همجوار بیش از ۵۰ درصد از چغندر قند تولیدی را به طرق مختلف خریداری کرده‌اند و انتظار داریم در سنوات آینده بیشتر چغندر تولیدی به کارخانه قند اسلام آباد غرب تحویل شود.

وی افزود: گله‌مندی کشاورزان از کارخانه قند اسلام آبادغرب باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد و با تعامل و ارتباط مستمر باید رونق بیشتر کارخانه قند در دستور کار قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب تاکید کرد: در سال‌جاری ۹۰ هزار تن چغندر توسط کشاورزان به کارخانه قند وارد شده و با توجه به ظرفیت ۱۵۰ هزار تنی این کارخانه و رقم بالای بیکاری در شهر باید کشاورزان علیرغم مشکلات موجود سعی کنند اولویت واگذاری محصول تولیدی خود را به کارخانه قند این شهر اختصاص دهند و مازاد تولید به استان‌های همجوار ارسال شود.

جلیلیان در پایان سخنان خود تعامل بین کشاورزان و کارخانه قند را مورد تاکید ویژه قرار داد.
 
منبع:ایلنا

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد