نظری/

دو راهداری گواور و چله برای طرح امداد زمستانی تجهیز شدند

کد خبر: 106566
|
21:42 - 1392/09/25
نسخه چاپی
دو راهداری گواور و چله برای طرح امداد زمستانی تجهیز شدند
اسلام آبادخبر: معاون فرماندار گیلانغرب دو اکیپ راهداری در راهدارخانه های ˈگواور و چلهˈ با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات امدادی فوری در فصل سرما هستند

به گزارش اسلام آبادخبر به نقل از مطلع الفجر،علی رضا  نظری در جلسه شورای ترافیک افزود:با بیش از ۲۰ دستگاه تجهیزات سخت افزاری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۳۲ نیروی انسانی بصورت شبانه روز آماده ارایه خدمات امدادی فوری در مواقع بارنگی، کولاک و یخبندان شده اند.

وی با اشاره به اینکه محدوده قابل توجهی از راههای شهرستان کوهستانی اند تصریح نمود: ۱۹۵ کیلومتر از مجموع ۴۸۴ کیلومتر راه های اصلی و فرعی این شهرستان در نقاط کوهستانی و برف گیر قرار دارد.

نظری همچنین خاطر نشان نمود: دو اکیپ راهداری در راهدارخانه های ˈگواور و چلهˈ با بیش از ۲۰ دستگاه تجهیزات سخت افزاری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۳۲ نیروی انسانی بصورت شبانه روز آماده ارایه خدمات امدادی فوری در مواقع بارنگی، کولاک و یخبندان شده اند.

معاون فرماندار گیلانغرب با تاکید بر  اینکه مقدار ۲۵۰ تن نمک نیز برای انجام عملیات نمک پاشی در جاده ها خریداری و ذخیره شده است، اظهار کرد: راهداران برای ممانعت از انسداد جاده ها و پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای آمادگی کامل دارند.

جانمایی محل استقرار و سامان دهی وانت بارها، دست فروشان و ترمیم حفاری های سطح شهرهای گیلانغرب و سرمست و سامان دهی نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری از مصوبات و تصمیمات گرفته شده در این جلسه بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد