جزئیات تازه حمله تروریستی عراق از زبان مجروحین حادثه/ تروریستها عرب زبان ولی با لباس های کردی بودند/ سلاح تروریستها شبیه نظامیان آمریکایی بود

کد خبر: 106564
|
21:38 - 1392/09/25
نسخه چاپی
جزئیات تازه حمله تروریستی عراق از زبان مجروحین حادثه/ تروریستها عرب زبان ولی با لباس های کردی بودند/ سلاح تروریستها شبیه نظامیان آمریکایی بود
اسلام آبادخبر-مجروحین حادثه ترویستی عراق جزئیات جدیدی از این اقدام ناجوانمردانه را عنوان کردند.

به گزارشاسلام آبادخبر  ، سه نفر از مجروحین حادثه تروریستی عراق شب گذشته پس از ورود از مرز خسروی به خاک ایران به کرمانشاه منتقل شده و در بیمارستان طالقانی این شهر بستری شدند.

یکی از مجروحین این حادثه مسلم جعفری ۳۵ ساله اهل شهرکرد است که در گفتگو با خبرنگار مرصاد جزئیات جدیدی از این حادثه را باز گو کرد.

 

IMG_7181 [1600x1200]

تروریستها لباس های کردی اما زبان عربی داشتند

جعفری که از ناحیه ران و کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته است به مرصاد گفت: حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه عصر بود که کمی دیرتر از سیاق معمول بر خودروهای ون شرکت گاز ایران در دیالی عراق سوار شدیم که به سمت استراحتگاه برویم.

وی ادامه داد: پنج خودرو بودیم که در هر یک از آنها ۱۱ نفر سوار شدیم و حرکت کردیم. دقایقی نگذشته بود که یک شبه نظامی مسلح به خودرو ها ایست داد. او لباس های کردی به تن داشت و با چفیه صورتش را پوشانده بود.

جعفری که آهنگری و جوشکاری در شرکت گاز ایران در عراق را انجام می داده است، افزود: این ایست بازرسی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و بعد از حرکت خودروها تعداد زیادی با همان شکل و شمایل اطراف ما حلقه زده و به شدت شروع به تیر اندازی کردند. سرها را زیر صندلی بردیم و دیگر چیزی را به خاطر نمی آورم. چشم که باز کردم در بیمارستان دیالی بودم.

IMG_7164 [1600x1200]

سلاح تروریست ها به نظامیان خارجی شبیه بود

علیرضا عالی پور جوان ۲۵ ساله شهرکردی نیز با اشره به جزئیات حادثه گفت: وقتی به ایست بازرسی در مسیر رسیدیم برای همه ما عجیب بود چون تا کنون با چنین چیزی روبه رو نشده بودیم.

عالی پور گفت: فرد بازرسی کننده که کارت شناسایی عده ای را نیز بررسی کرد با اینکه لباسهای کردی پوشیده بود اما عربی سخن می گفت. او بعد از مدت کوتاهی اجازه حرکت داد.

وی افزود: جلوتر که رفتیم تعداد زیادی از افرادی که صورت های خود را بسته بودند اطراف ما را گرفتند. تعداد آنها خیلی زیاد بود و شلیک های آنها بسیار شدید بود.

این مجروح حادثه تروریستی عراق تصریح کرد: چیزهای زیادی به یادم نمانده اما به نظر سلاح آنها شبیه کلاشنیکف نبود و به سلاح های معمولی نمی خورد. چیزی شبیه سلاح هایی که نظامیان خارجی دارند. مثل اسلحه آمریکایی ها.

IMG_7137 [1600x1200]

او در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد مبنی بر چگونگی جان به در بردن تعدادی از هم وطنانمان گفت: نیروهای پلیس عراق سر رسیدند. آنها فاصله زیادی با محل حادثه نداشتند.

یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که یک گروه تروریستی وابسته به شبکه القاعده به کارگران و کارمندان یک شرکت ایرانی در عراق حمله کردند. بر اثر این حمله ۲۵ ایرانی در منطقه الندی از توابع بلدروز در استان دیاله به شهادت رسیدند.

این شرکت در احداث خط لوله گاز میان ایران و عراق فعالیت می کند. به جزئیات بیشتری اشاره نشده است. چند عراقی هم در این حمله تروریستی کشته شدند.

مرصاد نیوز

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد