مدیر عامل شهرک صنعتی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

شهرک های صنعتی با تمام مشکلات موجود آماده حرکت در راستای حمایت از کالای ایرانی می باشند

کد خبر: 301543
|
19:26 - 1397/01/27
نسخه چاپی
شهرک های صنعتی با تمام مشکلات موجود آماده حرکت در راستای حمایت از کالای ایرانی می باشند
اسلام آباد خبر: مهندس نوری بیان داشت: شهرک های صنعتی با تمام مشکلات موجود آماده حرکت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی میباشد و تمام توان خود را بکار خواهد گرفت تا با حمایت از تولید داخلی زمینه رشد اقتصاد شهرستان و کشور عزیز ایران را فراهم آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مدیر عامل شهرک صنعتی و مدیر کارخانه پاک مایه شهرستان امروز با امام جمعه محترم اسلام آباد غرب دیدار کرد.

 

در این دیدار مهندس سجاد نوری مدیر عامل شهرک صنعتی و مدیر کارخانه پاک مایه اسلام آباد غرب ضمن تبریک آغاز سال نو و" نامگذاری سال ۱۳۹۷ بنام سال حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبر انقلاب اسلامی به بیان وجود زیر ساخت های لازم جهت تحقق شعار سال در کشور  پرداخت و افزود:خشکاندن ریشه مشکلات موجود در کشور با توجه به تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی بسته به همت مسئولان دارد.

 

مهندس نوری بیان داشت: شهرک های صنعتی با تمام مشکلات موجود آماده حرکت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی میباشد و تمام توان خود را بکار خواهد گرفت تا با حمایت از تولید داخلی زمینه رشد اقتصاد شهرستان و کشور عزیز ایران را فراهم آورد.

 

مهندس نوری در ادامه افزود: بزرگترین راه حل رفع معضل بیکاری در شهرستان توسعه و رشد صنایع کوچک است.

 

در ادامه این دیدار امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام و المسلمین مهری ضمن خوش آمد گویی با تاکید بر مشکلات موجود بر کیفیت تولیدات و تداوم کار و همچنین تلاش مضاعف در راستای پیروی از منویات رهبر انقلاب در خصوص کالای ایرانی اشاره نمود و بیان داشت:

 

تنها راه تحقق شعار سال افزایش دیدگاه مردم در جهت خرید کالا های ایرانی است.

 

مهندس نوری در پایان این دیدار از زحمات امام جمعه محترم در راستای حمایت از تولید کنندگان و واحد های صنعتی تشکر و قدردانی نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد