عضو هیات مدیره استقلال مطرح کرد:

آبی های پایتخت به دنبال جذب ستاره لیگ برتر/ زمانی: شفر به احتمال 99 درصد می ماند

کد خبر: 301510
|
12:40 - 1397/01/26
نسخه چاپی
آبی های پایتخت به دنبال جذب ستاره لیگ برتر/ زمانی: شفر به احتمال 99 درصد می ماند
اسلام آباد خبر: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آقای شفر بالای 99 درصد در استقلال می ماند و ماندن ایشان در استقلال قطعی است و فقط یک درصد موارد پیش بینی نشده برای عدم حضور ایشان ممکن است وجود داشته باشد که آن هم قابل حل است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره شرایط استقلال در اردوی کویت اظهار داشت: به حمدالله وضعیت استقلال در کویت بسیار عالی است، همه بازیکنان و کادر فنی باهم متحد شدند تا آخرین گام در مرحله اول مسابقات جام باشگاه های اسیا را محکم و با موفقیت بردارند. 

وی در ادامه در ارتباط با وضعیت مصدومان گفت: خداراشکر اکثر مصدومان تیم زیر نظر کادر پزشکی روند خوبی را در حال سپری کردن هستند و کم کم برای بازیها آماده می شوند، آقای تیام و ووریا غفوری که به بازی با الهلال رسیده اند و مشکلی برای این دیدار نخواهند داشت.

زمانی در ادامه در رابطه با قرارداد آقای شفر توضیح داد: در این باره هیئت مدیره اختیار تام را به مدیرعامل داده ایم و آقای افتخاری هم مذاکرات اولیه را انجام داده است که بعد از برگشت از کویت مذاکرات نهایی انجام خواهد شد البته مذاکرات تا الان خوب و مثبت بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: آقای شفر آدم مادی نیست و تعصب خاصی به استقلال و هواداران استقلال دارد، خوشبختانه هیئت مدیره و مدیرعامل نیز با ایشان کاملا هماهنگ است و  ایشان را همه جانبه حمایت می کنند.

زمانی در ادامه با اشاره به اینکه سرمربی بزرگی مثل آقای شفر نباید نگران مسایلی همچون اینترنت و خودرو باشد افزود: قطعا برای فصل بعد این مشکلات را حتما حل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: آقای شفر بالای 99 درصد در استقلال می ماند و ماندن ایشان در استقلال قطعی است و فقط یک درصد موارد پیش بینی نشده برای عدم حضور ایشان ممکن است وجود داشته باشد که آن هم قابل حل است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قرارداد بازیکنان خارجی گفت: از بین بازیکنان خارجی استقلال فقط قرارداد جباروف رو به اتمام است و باید تمدید شود که مقدمات آن انجام شده و خود جباروف هم علاقه شدیدی دارد در استقلال بماند، با بازیکنان دیگر هم وارد مذاکره شدیم و کارهای اولیه انجام گرفته که به محض نهایی شدن آنها را هم اعلام خواهیم کرد.

زمانی در خصوص اسامی خروجی مطرح شده در رسانه هم افزود: تاکنون هیچ لیست خروجی از سوی آقای شفر به دست ما نرسیده است و ما هم منتظر هستیم ایشان اگر نظری درباره خروجی و ورودیهای تیم دارند هرچه زودتر به باشگاه اعلام کنند.

وی همچنین درباره شایعه جذب قلی زاده برای فصل آینده تاکید کرد: آقای قلی زاده یکی از بازیکنانی است که نسبت به استقلال تعصب دارد و اگر شرایط فراهم شود و قراردادی با سایپا نداشته باشد و بتواند مراحل نقل و انتقال را انجام دهد استقلال هم مایل به جذب اوست و روی ایشان نظر دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پیایان گفت: قطعا مقابل الهلال برای پیروزی به میدان خواهیم رفت تا به عنوان تیم اول صعود کنیم. 

وی ادامه داد: با صعود و گذر از مرحله اول 50 درصد از راه برای موفقیت و کسب ستاره سوم را برداشتیم و باید برای ادامه راه هم برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد