معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

ساخت و سازها در مناطق زلزله زده باید از دو ویژگی سرعت و کیفیت برخوردار باشند /ساخت و ساز بدون کیفیت قابل قبول نیست

کد خبر: 301493
|
11:15 - 1397/01/23
نسخه چاپی
ساخت و سازها در مناطق زلزله زده باید از دو ویژگی سرعت و کیفیت برخوردار باشند /ساخت و ساز بدون کیفیت قابل قبول نیست
اسلام آباد خبر: معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: ساخت و سازها در مناطق زلزله زده باید از دو ویژگی سرعت و کیفیت برخوردار باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: ساخت و سازها در مناطق زلزله زده باید از دو ویژگی سرعت و کیفیت برخوردار باشند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه عصر امروز چهارشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت:دولت تدبیر و امید اعتبارات بسیار مناسب و بی سابقه ای را به بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص داده است که مدیریت ارشد استان نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته است.

وي گفت: پروژه های در دست اجرا در مناطق زلزله زده باید دارای تابلو مشخصات طرح باشند تا نقش و خدمات دولت برای مردم‌ مشخص باشد و جایگاه پیمانکار هم روشن گردد.

وي بيان داشت:مجموعه های مسکونی باید در جاهایی جانمایی شوند که امکانات زیربنایی از قبل فراهم باشند در غیر اینصورت با توجه تجربه مسکن مهر، در ادامه هزینه های سنگینی برای تامین آب و برق و دیگر امکانات زیرساختی بر دولت تحمیل خواهد شد.

مهندس سالاري ادامه داد:سرعت در روند ساخت و سازها باید همراه با کیفیت باشد و راه شهرسازی باید نظارت دقیقی را در این زمینه داشته باشد تا پروژه های اجرا شده مشکلی نداشته باشند.

وي بيان داشت: یک روز زندگی در کانکس و چادر هم دشوار است و باید تلاش کنیم هر چه زودتر مردم به خانه های خود برگردند. تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده تعمیر و مرمت شده اند و با تلاش های صورت گرفته بسیاری از خانواده های زلزله زده در ثلاث و سرپل ذهاب به خانه های خود بازگشته اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد