یک چهارم نهایی لیگ اروپا

لیگ اروپا با لاتزیو، آرسنال و اتلتیکو اوج می‌گیرد

کد خبر: 301488
|
10:40 - 1397/01/23
نسخه چاپی
لیگ اروپا با لاتزیو، آرسنال و اتلتیکو اوج می‌گیرد
اسلام آباد خبر: دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب از ساعت 23 و 35 دقیقه به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش اسلام آباد خبر، به نقل از خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب با برگزاری هر چهار مسابقه این مرحله از ساعت 23 و 35 دقیقه به طور همزمان برگزار می شود و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهند شد.

زسکامسکو - آرسنال (1 - 4)

توپچی های لندن تقریبا کار صعودشان را در بازی رفت و ورزشگاه امارات تمام کردند و با پیروزی چهار بر یک مقابل حریف روسی خود، امشب امید زیادی برای صعود خواهند داشت.

شاگردان آرسن ونگر که شرایط خوبی در لیگ جزیره ندارند و از قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر رقابتها و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده تقریبا ناامید شده اند، تنها راه حضور در لیگ قهرمانان را قهرمانی در مسابقات لیگ اروپای این فصل می دانند. آنها در مرحله قبل مقتدرانه میلان را حذف کردند و با پیروزی پرگل در بازی رفت مقابل زسکا در این مرحله یک پای خود را در نیمه نهایی می بینند.

زسکامسکو نیز در لیگ روسیه در رتبه سوم قرار دارد و با توجه به فاصله هشت امتیازی که با لوکوموتیو صدرنشین دارند، شانس زیادی دیگر برای قهرمانی خود متصور نیستند و فقط امیدوارند تا با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را کسب کنند.

آرسنال اگر موفق به صعود از این مرحله شوند، برای نخستین بار از فصل 09-2008 است که به نیمه نهایی یک رقابت اروپایی می رسند.

آخرین تیم روسی نیز که به نیمه نهایی رقابتهای اروپایی رسیده است تیم زنیت سن پترزبورگ بود که در فصل 08-2007 به نیمه نهایی جام یوفا رسید . زسکا نیز آخرین بار در فصل 05-2004 به نیمه نهایی جام یوفا رسیده بود و بعید به نظر می رسد امسال بتواند این کار را تکرار کند.

آرسنال، لاتزیو و اتلتیکو یک گام تا صعود به نیمه نهایی

سالزبورگ - لاتزیو (2 - 4)

پس از نمایش خیره کننده تیم آ اس رم در دیدار سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی این مسابقات، حال دیگر تیم شهر رم قصد دارد ، روزهای فوق العاده فوتبالی شهر رم را ادامه دهد و به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. البته کار لاتزیو به سختی رقیب هشمهریشان نیست و آنها با توجه به پیروزی چهار بر دو مقابل سالزبورگ در المپیکو ، امشب کار خیلی دشواری در اتریش نخواهند داشت و باید از نتیجه ای که کسب کردند دفاع کنند . رقیبشان و سطح مسابقاتی که در آن حضور دارند نیز البته با گرگهای شهر رم قابل قیاس نیست اما صعود آنها به نیمه نهایی لیگ اروپا نیز می تواند اتفاق مهمی محسوب شود. لاتزیو و رم در جدول سری آ نیز در رتبه های سوم و چهارم حضور دارند که نشان دهنده این است که حال فوتبال شهر رم این روزها بسیار خوب است.

در طرف مقابل سالزبورگ اتریش در جدول لیگ کشورش با اقتدار صدرنشین است و تیمی نمی تواند مزاحم قهرمانی آنها شود. این تیم در دور قبل دورتموند مدعی را حذف کرد تا نشان دهد تیمی بسیار آماده و رقیبی سرسخت برای لاتزیو است و آبی پوشان نباید خود را از پیش برده بدانند.

هر دو تیم برای دومین بار است که گام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا می گذارند. لاتزیو در فصل 13-2012 در این مرحله مغلوب فنرباغچه شد و سالزبورگ در سال 1994 تا فینال بالا رفت اما در نهایت مغلوب اینتر شد و نتوانست قهرمان شود.

آرسنال، لاتزیو و اتلتیکو یک گام تا صعود به نیمه نهایی

اسپورتینگ لیسبون - اتلتیکو مادرید ( 0 - 2)

اتلتیکو که تنها تیم اسپانیایی بود که نتوانست در رقابتهای لیگ قهرمانان امسال پیشروی کند و در همان مرحله گروهی حذف و راهی لیگ اروپا شد، عزم خود را جزم کرده است تا در لیگ اروپا قهرمان شود و تا این مرحله نیز به راحتی بالا آمده است. آنها که در مرحله قبل مقتدرانه و با پیروزی در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل کپنهاگن صعود کردند، در این مرحله نیز با قرعه بدی مواجه نشدند و در دیدار رفت با دو گل تیم پرتغالی را شکست دادند تا نیمی از راه صعود را پیموده باشند.

اسپورتینگ لیسبون نیز که مانند اتلتیکو ابتدا در لیگ قهرمانان حاضر بود و پس از سوم شدن در گروه راهی لیگ اروپا شد به لطف قرعه های مناسب تا این مرحله بالا آمده است. پرتغالی ها در مرحله قبل نیز به سختی و در وقتهای اضافه از سد ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشتند و حال نیز برای صعود کار بسیار دشواری در خانه دارند.

آرسنال، لاتزیو و اتلتیکو یک گام تا صعود به نیمه نهایی

مارسی - لایپزیش ( 0 - 1)

تیم لایپزیش پس از اینکه در خانه با یک گل مارسی را برد حال باید در فرانسه از این نتیجه دفاع کند. از چهار مسابقه دور رفت رقابتها ، نتیجه این دیدار نزدیک تر از دیگر نتایج بوده و حدس زدن تیم صعود کننده کار دشواری است.

لایپزیش در بوندس لیگا نیز در رتبه ششم قرار دارد و در آنجا نیز رقابت زیادی با تیم های دیگر برایقرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

تیم مارسی نیز که با وجود پاری سن ژرمن همانند تیم های دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد اکنون در رتبه چهارم لوشامپیونه قرار دارد و تنها هدفش در لیگ داخلی قرار گرفتن در بین سه تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

آرسنال، لاتزیو و اتلتیکو یک گام تا صعود به نیمه نهایی

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد