چرا محمد بن سلمان با همسرش سفر نمی‌کند؟

کد خبر: 301470
|
10:50 - 1397/01/22
نسخه چاپی
چرا محمد بن سلمان با همسرش سفر نمی‌کند؟
اسلام آباد خبر: ولیعهد عربستان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود در پاریس درباره این موضوع که چرا همسرش او را در سفرهای خارجی همراهی نمی‌کند، توضیح داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العربیه، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک شب گذشته خود با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به بخش هایی از زندگی خانوادگی خود اشاره کرد.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسیده بود آیا در سفر بعدی خود به فرانسه همسرش را به همراه خواهد آورد، در حالی که لبخندی بر لب داشت، گفت او مراقب است که همسر و 4 فرزندش (دو دختر و دو پسر) زندگی عادی خود را داشته باشند و تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار نگیرند.

او گفت: من می خواهم همسر و فرزندانم  یک زندگی عادی و دور از فشارهای سیاسی را تجربه کنند. همسرم نیز همین را می خواهد.

ولیعهد سعودی اظهار داشت با تسهیل حقوق زنان در عربستان به احتمال زیاد در سفر بعدی خود به فرانسه همسرش را به همراه بیاورد.

ولیعهد عربستان در سال 2008 با  شاهزاده ساره، دختر عموی خود ازدواج کرد و هم اکنون 4 فرزند دارد. او برخلاف دیگر مردان سعودی، تک همسری را برگزیده است.

بن سلمان در این نشست خبری بار دیگر به لفاظی علیه ایران پرداخت و مدعی شد با سررسید توافق هسته‌ای ایران در سال 2025، تهران سلاح هسته‌ای خواهد ساخت.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد