رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی نورزانه کرمانشاه/برندسازی جشن‌های نورزی

کد خبر: 301465
|
09:50 - 1397/01/22
نسخه چاپی
لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی نورزانه کرمانشاه/برندسازی جشن‌های نورزی
اسلام آباد خبر: رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه، بر لزوم تشکیل دبیر خانه دائمی نوروزانه‌ کرمانشاه در راستای برندسازی جشن‌های نوروزی این شهر تاکید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه نشست صمیمی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به منظور همفکری و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری سال جاری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

مهدی عبدالمالکی در ابتدای نشست ضمن تبریک سال نو و تاکید بر حمایت از کالای ایرانی گفت: با برنامه‌ریزی فرهنگی می‌شود فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه برقرار کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا شده در نوروز ٩٧ و همچنین قدردانی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش کرمانشاه بر لزوم تشکیل دبیر خانه دائمی نوروزانه‌ کرمانشاه در راستای برندسازی جشن‌های نوروزی کرمانشاه و ارائه خدمات فرهنگی و هنری نوروزی به عنوان یک کالای فرهنگی به سراسر کشور تاکید کرد.

ایجاد ۳ دبیرخانه دائمی فرهنگی و هنری در کرمانشاه

وی برگزاری فستیوال بزرگ موسیقی کرمانشاه با عنوان جایزه بزرگ استاد شهرام ناظری، جایزه بزرگ ادبی کرمانشاه و جشنواره  دوسالانه خوشنویسی استاد کلهر کرمانشاهی را از مهمترین برنامه های این سازمان در سال ۹۷ معرفی و تصریح کرد: دبیر خانه دائمی این سه رخداد در کرمانشاه ایجاد خواهد شد که به طور حتم هم افزایی دستگاه های فرهنگی به اجرایی بهتر این برنامه ها کمک خواهد کرد.

عبدالمالکی بر لزوم همکاری دیگر نهادهای فرهنگی و هم‌افزایی کاری سازمان‌های مرتبط در حوزه فرهنگ و هنر جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد.

در این نشست معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از فعالیت های شاخص شهرداری در ایام نوروز، بر لزوم قانونمندسازی اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح شهر تاکید کردند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد