امروز صورت گرفت:

بازدید کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

کد خبر: 301463
|
21:50 - 1397/01/21
نسخه چاپی
بازدید کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
اسلام آباد خبر: کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی استاندار کرمانشاه به همراه یک هیئت به نمایندگی از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروز از روند بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کرد.

همچنین آخرین وضعیت روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب عصر امروز در نشستی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

محمودیان سرپرست فرمانداری گیلانغرب در این نشست اظهار داشت: گیلانغرب پس از سرپل ذهاب بیشترین آسیب را در زلزله آبان ماه۹۶ داشته است.

وی گفت: بر اثر زلزله، ۱۹۹ واحد مسکونی روستایی و ۱۱ هزار و ۷۷ واحد مسکونی شهری آسیب دیده و ۴۵۸۴ واحد مسکونی در گیلانغرب به طور کامل تخریب شده است.

محمودیان افزود: از این تعداد واحد مسکونی آسیب دیده تاکنون ۲۰۷۰ واحد در مرحله پیش‌سازی و فونداسیون، ۳۹۰ واحد در مرحله دیوارچینی، ۵۶۰ واحد در مرحله اسکلت، ۱۴۰ واحد در مرحله اجرای سقف و ۱۵ واحد نیز تکمیل و تحویل مالکان داده شده است.

الهی‌تبار معاون سیاسی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست خواستار تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده و رفع مشکلات روستائیان شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد