رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری برای توسعه تولید

کد خبر: 301443
|
11:22 - 1397/01/20
نسخه چاپی
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری برای توسعه تولید
اسلام آباد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و میراث فرهنگی در منابع استانی لحاظ شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نعمت‌الله حقیقی اظهار داشت: در استان کرمانشاه با توجه به اینکه حدود ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ واحد صنعتی داریم، برای استفاده از کالاهای تولید داخل در استان به ویژه برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، تمام موارد لازم برای تقویت تولید داخل را احصاء کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نهادینه شدن فرهنگ حمایت از کالای ایران  را سبب ایجاد اشتغال پایدار در استان کرمانشاه دانست و افزود: اگر از کالای داخلی حمایت شود، قطعاً ثمره آن منجر به ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال خواهد شد.

حقیقی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امسال برنامه‌هایی را برای تحقق شعار سال در واحدهای تولیدی تدوین کرده و سازمان توسعه تجارت برنامه خاصی برای ایجاد تعرفه های واردات کالا دارد تا بتوان مبتنی بر آن تعرفه‌ها، مصرف کالای داخلی، تولیدات کالای داخلی، صادرات را تقویت کند.

این مسئول بیان کرد: تولیدکنندگان استان کرمانشاه می‌توانند برای توسعه و افزایش تولید در واحدهای خود، از تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری بهره‌مند شوند.

وی گفت: قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و میراث فرهنگی از طریق منابع استانی لحاظ شده است که از محل رونق تولید می توان کمک کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تسهیلات ویژه مناطق زلزله زده گفت: این تسهیلات ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و صنعت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد