سردار ریحانی خبر داد:

برگزاری افتتاحیه راهیان نور کشور در مناطق زلزله زده/ صعود به بازی دراز

کد خبر: 301430
|
08:25 - 1397/01/20
نسخه چاپی
برگزاری افتتاحیه راهیان نور کشور در مناطق زلزله زده/ صعود به بازی دراز
اسلام آباد خبر: فرمانده ‌سپاه حضرت‌نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری افتتاحیه راهیان نور کشور و صعود به ارتفاعات بازی دراز همزمان با مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مددجویان زلزله زده سرپلذهاب که توسط بسیج سازندگی در حال بازسازی و احداث است، به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه امسال تفاوت قابل توجهی با سال های قبل خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به زلزله بزرگ آبان ماه سال گذشته در شهرستان سرپلذهاب، افزود: با توجه به وضعیتی که در منطقه پیش آمده، امسال هم به لحاظ اجتماعی، هم سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی وضعیت منطقه بسیار متفاوت از سال های قبل است.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: این زلزله در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و... بسترها و فضای جدیدی در منطقه به وجود آورده است و مردم با مشکلات زیادی به لحاظ اجتماعی، اسکان و مباحث روزمره روبه رو هستند.

فرمانده ‌سپاه حضرت‌‌ نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: امسال باید برنامه هایمان در خصوص برگزاری بزرگداشت عملیات بازی دراز را به لحاظ شرایط  بررسی کنیم و پیوست های فرهنگی مرتبطی را برای آنها ببینیم.

سردار ریحانی

وی تصریح کرد: بخش زیادی از زیرساخت های ما در سرپلذهاب از بین رفته و مثل سالهای قبل نمی توانیم برنامه های اسکان و ... را که در اماکنی چون حرم احمدبن اسحاق داشتیم، اجرا کنیم.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: امسال باید برنامه ریزی دقیق تر و بهتری نسبت به سالهای قبل داشته باشیم و برنامه بهتر و اثرگذاری نسبت به سال قبل برگزار کنیم.

فرمانده ‌سپاه حضرت‌‌نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: نباید یک حادثه طبیعی مانع از امورات معمول شود و باید حتی برنامه امسال بهتر و پربارتر از سنوات قبل باشد.

وی از تلاش برای دعوت سخنرانان برجسته کشوری برای برنامه امسال خبر داد و گفت: امسال هدف ما این است که اگر ممکن شود، یکی از پیشکسوتان شناخته شده عرصه جنگ و جهاد را به عنوان سخنران دعوت کنیم.

2

سردار ریحانی افزود: در تلاشیم تا برگزاری بزرگداشت عملیات بازی دراز در راستای خدمتی به مناطق زلزله زده و مردم باشد.


وی اشاره ای نیز به اهداف برگزاری این برنامه داشت و گفت: لذت این کار هم این است که اثر فرهنگی، اعتقادی و انقلابی را بر هر استان، کشور و زائرینی که در این برنامه شرکت می کنند، بگذارد.

فرمانده ‌سپاه حضرت‌‌ نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه علاوه بر مناسبت سالگرد عملیات بازی دراز به مناسبت آغاز برنامه راهیان نور کشور نیز است و باید هر چه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد