استفاده فان وسرگرمی 60درصدی کاربران ایرانی از پیام رسان ها:

تلگرام واینستاگرام وارد خط قرمز ایران شدند/خودنمایی ایتا و سروش ایران در ویترین فضای مجازی

کد خبر: 301384
|
09:39 - 1397/01/16
نسخه چاپی
تلگرام واینستاگرام وارد خط قرمز ایران شدند/خودنمایی ایتا و سروش ایران در ویترین فضای مجازی
رشد وگسترش پیام رسان های خارجی در ایران طی سال های اخیر ،کنترل فضای مجازی کشور را به دست دشمنان نظام داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،در شرایط کنونی و نفوذ یکپارچه دشمن به مسائل سیاسی و امنیتی و حتی شخصی، نیاز است دولت برنامه ریزی مدون و مستمری در راستای تقویت سرور ها و پیام رسان های ایرانی و افزایش پهنای باند شبکه های داخلی داشته باشد.

پس از 8سال جنگ نظامی دشمنان قسم خورده نظام نتوانستند حتی وجبی از خاک کشورمان چپاول کنند و رزمندگان ما سلاح با غیرت،ایمان،بصیرت درمیدان عمل از ناموس وخاک خود دفاع کردند.

اینستاگرام مبتذل

باگذشت چهل سال از انقلاب ایرانیان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته مستقل و مقتدر بر روی پای خود بایستد و در عرصه های مختلف به خصوص فناوری هسته ای به توفیقاتی دست پیدا کند و در هیچ مرحله ای اجازه نفوذ دشمن را به کشور ندهد.

اما در سال های اخیر ایران اسیر غول های بی شاخ ودم پیام رسان های خارجی شدند که در سایر کشورها فیلتر هستند.

اینستاگرام مبتذل

هرچند استکبار،کشورما را در عرصه های مختلف اقتصادی تحریم های ظالمانه می کند ولی در مقابل فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دو دستی به ایرانیان هدیه می کند که این همان حیله گری آنها را برای نیل به اهداف پلیدشان در قبال نسل جوان ما را آشکار می کند.

40 میلیون ایرانی عضو تلگرام پیام رسانی هستند که مدیریت آن دست رژیم صهیونیستی است یعنی گنبد نظامی این رژیم جعلی که توسط جریان مقاومت وحزب الله شکسته شد حالا از طریق فضای مجازی قصد دارد با استفاده از جنگ نرم ،نسل پویای کشور را منحرف و از انقلاب ونظام بدبین کند.

جالب تلگرامی که بیشتر جمعیت کشور ما عضو آن هستند در کشور روسیه که صاحب آن می باشد فیلتر می باشد.

اینستاگرام مبتذل

 بیش از 60درصد کابران تلگرام در ایران در کانال ها و گروه های فان وسرگرمی هستندکه این زنگ خطر جدی برای فرهنگ ایرانی اسلامی است .

هدف اصلی دشمنان نظام در این عرصه از هم پاشیدن بنیان خانواده،از بین رفتن حریم های شخصی افراد و گسترش ابتذال است که این سیرکاری در فضای مجازی امروز در واقعیت جامعه به اشکال مختلف متاسفانه نمود پیدا کرده است .

متاسفانه یقه سفیدهای منفعت طلب که دارای مقاصد مالی هنگفت از وجود این شبکه های خارجی دارند با سنگ اندازی اجازه نمی دهند دولت به راحتی در خصوص حذف شبکه های پیام رسان خارجی تصمیم گیرد.

 جابجایی همین بازارکار از شبکه های پیام رسان خارجی به داخلی چه مشکلی دارد ؟جوانی که کانال تبلیغاتی راه اندازی کرده در پیام رسان داخلی هم می تواند همان کار را انجام دهد؟

تلگرام مبتذل

به نظر می رسد برخی ها که سرمنشا پیام رسان های خارجی منفعت طلبی می کنند رضایت به این کار ندارند مگر نه کاربرانی که واقعا دنبال کار باشند با حذف شبکه های پیام رسان خارجی می توانند در پیام رسان های داخلی فعالیت کنند.

امروز اینستاگرام فرصتی را برای برخی افراد سودجو فراهم کرده که با به اشتراک گذاشتن فیلم های مبتذل فقط فرهنگ ابتذال غربی را در کشور رواج دهند.

حالا هم باید مسئولان دولتی،قوه مقننه و قضائی برای حمایت از استعدادهای جوانان خلاق وتوانمند ما در عرصه فناوری وفضای مجازی آستین همت را بالا بززند و در اقدامی جهادی با حمایت از پیام رسان های داخلی همچون ایتا،سروش،گپ بیسفون جلوی نفوذ وابتذال را در ایران بگیرند.

*علی مرادی

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد