رییس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

اختصاص یکدستگاه خود رو آبی خاکی به جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب

کد خبر: 301372
|
20:55 - 1397/01/13
نسخه چاپی
اختصاص یکدستگاه خود رو آبی خاکی به جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از اختصاص یکدستگاه خود رو آبی خاکی به جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، ازاختصاص یکدستگاه خود رو آبی خاکی به جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب خبر داد .

وی افزود خودرو دو زیست با نام اختصاصی ARGO نسل جدیدی از خودروهای امدادی است که میتواند هم در خشکی و هم در آب طی مسیر کند.
خودرو آرگو دارای خصوصیات به شرح ذیل می باشد:
1.چهار محور
2.سرعت در خشکی: 27 کیلومتر بر ساعت
3.سرعت در آب: 5 کیلومتر بر ساعت که با نصب موتور قایق به 16 کیلو متر بر ساعت می رسد
4.موتور 748سی سی با قدرت 31اسب بخار
5.ظرفیت 680کیلو گرم در خشکی و 454کیلو گرم در آب
6.وزن خودرو :611  کیلو گرم
اسدی ادامه داد: این خودرو میتواند در مناطق صعب العبور، خشکی و آب عبور کند و در چنین محیط هایی کار امداد و نجات را تسریع بخشد.
رونمایی از این خودرو در روز جمعه مورخ 97/1/10 در محل نمایشگاه مهمانان نوروزی در ورودی شهرستان و در حضور مسافرین عزیز و همشهریان گرامی بود که با ارایه توضیحات کارشناس مربوطه معرفی گردید.
اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تبریک سال جدید به خدمت حاضرین در جمع معرفی خودرو از نگاه ویژه معاون محترم امداد و نجات جناب آقای مهندس عادل شفیعی جهت تجهیز ناوگان ترابری شهرستان قدر دانی نمود و خاطر نشان کرد که تمام این تجهیزات در راستای اصل بشر دوستی برای کمک به آسیب دیدگان احتمالی به کار خواهند رفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها