رییس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

واژگونی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه 2مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

کد خبر: 301369
|
19:29 - 1397/01/12
نسخه چاپی
واژگونی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه 2مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

 

 

وی افزود: در ساعت 12:47 دقیقه امروز در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه  یک دستگاه رانا واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

 

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته، گفت: یک مصدومین حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند.

 

 

 

اسدی خاطرنشان کرد شب گذشته نیز یک دستگاه وانت در اسلام آبادغرب واژگون شده است.

 


وی افزود: در ساعت 23 شب گذشته یک دستگاه وانت پیکان در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

 

 

اسدی ادامه داد: مصدوم حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد