امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

سال 96 یکی از بهترین سال های اقتدار پلیس

کد خبر: 301336
|
11:15 - 1397/01/04
نسخه چاپی
سال 96 یکی از بهترین سال های اقتدار پلیس
اسلام آبا خبر :امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کارنامه نیروی انتظامی را در سال 96 درخشان خواند و سال گذشته یکی از بهترین سال های اقتدار پلیس در کشور بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت السلام محمد طاها مهری در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سال 96 یکی از بهترین سال ها از نظر اقتدار نیروی انتظامی در سراسر کشور و در شهرستان بود و این نیرو کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشت.

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت:پلیس از محبوبیت خوبی در بین مردم برخوردار است مگر برای متخلفان و قانون شکنان، چرا که پلیس از جمله کسانی است که در زمان استراحت، سیاحت و همچنین زمان کار مردم در شهرها، روستاها، جاده ها، در ایام تعطیلات پای کار بوده و به دنبال حفظ امنیت و آرامش مردم است.

وی به عملکرد پلیس در کنترل تجمعات دی ماه و همچنین حادثه خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در اتفاقاتی که رخ داد پلیس در کنار مردم ایستاد نه به عنوان نیروی انتظامی بلکه در مقام یک نیروی اجتماعی با زبان نرم به نصیحت پرداخت و با آنها همنوا شد و در جایی که به دلیل تحریک از سوی محرکان نتوانست معترضان را قانع کند هم متحمل شنیدن حرف های ناروا و حتی سنگ خوردن شد.

وي در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات خوب و مقتدرانه پليس دركنترل و مديريت چهارشنبه آخرسال قابل تقدير است، گفت: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پليس نويد بخش امنيت و آرامش و آسايش براي آحاد مردم است ، هر چه پليس با مردم، همراه و در كنار آنها باشد، امنيت در جامعه ارتقاء يافته و حوادث و آسيب ها كاهش پيدا مي كند.

حجت السلام ولمسلمین محمد طاها مهری با بیان اینکه در برخی کشورها، اقتدار را به معنای قوه قهریه و بازوی توانمند می دانند گفت: اقتدار در نظام اسلامی یعنی قانونمدار و قانونی عمل کردن، با صداقت ، محکم و استوار حرف زدن و قدم برداشتن و در دل طرف مقابل نسبت به خود احساس احترام ایجاد کردن است و بحمدالله سال به سال شاهد افزایش میزان اقتدار از سوی نیروی انتظامی هستیم .

در اين ديدار، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اقدامات انتظامي و امنيتي پليس به كاهش جرائم به ویژه کاهش 16 درصدی وقوع و افزایش 24 درصدی کشفیات انواع سرقت ها اشاره کرد و در پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال،گفت: پلیس شهرستان در كنار اقدامات سلبي با همكاري نهادها، سازمانها و مردم، اقدامات فرهنگي و ايجابي انجام داده که نتايج آن كاهش چشمگیر خسارات و حوادث چهارشنبه آخر سال بوده است و پلیس در کنار مردم با شادی آنان شریک بود و در شهرستان شاهد شهارشنبه سوری آرام و بدور از هر گونه حادثه ای بودیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد