از سوی سازمان برنامه و بودجه؛

گزارش مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه منتشر شد

کد خبر: 301323
|
11:58 - 1396/12/28
نسخه چاپی
گزارش مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه منتشر شد
در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری به استان کرمانشاه سازمان برنامه و بودجه چگونگی پیشرفت و انجام مصوبات سفر نخست ایشان که در شهریورماه سال ۹۵ انجام شده را منتشر کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اجرای ۴۷ طرح و پروژه در سفر نخست رئیس‌جمهور به این استان به تصویب رسید که اعتبار آن بالغ بر یک هزار و ده میلیارد تومان، پیش‌بینی شده بود که تا تاریخ ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۶ مبلغ ۹۲۱ میلیارد تومان معادل ۹۱ درصد اعتبار مصوب به این طرح‌ها و پروژه‌ها اختصاص یافته است.

همچنین برای انجام کامل مصوبات سفر دور اول ریاست محترم جمهوری نیاز به ۳۵۴ میلیارد تومان دیگر می‌باشد که سازمان برنامه و بودجه پرداخت آنها را در سال ۹۷ تقبل نموده است.

 گفتی است ۱۰ طرح و پروژه از ۴۷ پروژه به اتمام و بهره‌برداری رسیده است. همچنین ۱۳ پروژه دیگر بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بر پایه این گزارش پروژه راه آهن کرمانشاه در سفرریاست جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید. اولین مسافران این قطار خانواده معظم شهدا و جمع دیگری از هموطنان زلزله‌زده می‌باشند

گفتنی است رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر ماه گذشته به این استان و در بازدید از مناطق زلزله‌زده از تعدادی از این عزیزان برای سفر دعوت نموده بود که در نخستین قطاری که از کرمانشاه به استان خراسان خواهد رفت این عزیزان نیز در کنار سایر زائران می‌باشند.

از دیگر طرح‌های مهی که در طول یک سال و نیم سال به اتمام رسیده می‌توان به طرح کمربندی غربی کرمانشاه که به عنوان بخشی از کریدر غرب کشور می‌باشد اشاره کرد که استان‌های جنوب غرب را به شمال غرب متصل می‌کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها