مدیر میراث فرهنگی دالاهو خبر داد:

آمادگی شهرستان دالاهو برای میزبانی مهمانان نوروزی

کد خبر: 301319
|
09:38 - 1396/12/28
نسخه چاپی
آمادگی شهرستان دالاهو برای میزبانی مهمانان نوروزی
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دالاهو از آمادگی شهرستان دالاهو برای میزبانی مهمانان نوروزی خبر داد.

شهرام علی یاری در گفتگو با خبر نگاراسلام آباد خبراظهار کرد: شهرستان دالاهو با پیشینه ای به درازای تاریخ و وجود جاذبه های تاریخی طبیعی وگردشگری وصنعتگران صنایع دستی که شهره جهانی دارند در زمره یکی از شهرستانهای گردشگر خیز می باشد.

 

وی افزود: وجود آثار تاریخی مجموعه قلعه یزدگرد واقع در روستای زرده ،بنای مقبره ابودجانه،مسجد عبداله ابن عمر،منطقه گردشگری سراب شالان،روستای هدف گردشگری ژالگه،طبیعت بکر وچشم نواز بخش گهواره هم مزید بر علت شده تا قابلیت فراوانی برای جذب مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور را داشته باشد .


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دالاهو گفت: این اداره به روال سالهای گذشته با همکاری دیگر ادارات ذیربط برنامه های ویژه ای برای استقبال از مهمانان نوروزی دارد که در ورودی  سه شهر کرند، گهواره و ریجاب با استقرار کیوسک اطلاع رسانی با حضور راهنمایان وگردشگران برای معرفی جاذبه های طبیعی وتاریخی این شهرستان آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.

 


وی افزود: موزه مردم شناسی دالاهو نیز به صورت رایگان درایام نوروز برای بازدید گردشگران وعلاقه مندان دایر خواهد بود و در ایام نوروز افزون بر چهار هزار جلد بروشور ودو هزار جلد نقشه راهنما در بین مسافران توضیع میشود.

 


علی یاری گفت: در ایام نوروز درخصوص اسکان مسافران نوروزی با همکاری اداره آموزش وپرورش ودر اختیار گذاشتن مدارس وکلاسهای آموزشی  در اسکان مهمانان مشارکت دارند.


وی از همراهی وهمکاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان دالاهو که با دلسوزی تمام سعی برجلوه دادن هر چه بهتر این شهرستان دارند  تشکر وقدر دانی نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها