فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف محموله بزرگ لاستیک سرقتی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 301316
|
16:58 - 1396/12/26
نسخه چاپی
کشف محموله بزرگ لاستیک سرقتی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله سرقتی ۷۸۸ حلقه ای لاستیک خودرو به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریالی در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت در پی اطلاع از دپوی محموله لاستیک خودر در یکی از انبارهای  اطراف شهر اسلام ابادغرب، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران شب گذشته پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات موفق این انبار مورد بازرسی قرار دادند  و موفق به کشف ۷۸۸ حلقه لاستیک خودرو با مارک خارجی شدند.

 

سردار امان اللهی بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت در این رابطه ۲ متهم را دستگیری و به منظور انجام تحقیقات به مقر پلیس دلالت دادند.

 

وی ادامه داد: متهمان تحت بازجویی های فنی به سرقت محموله ۷۸۸ حلقه ای لاستیک خودرو که از بندر عباس به مقصد استان تهران بارگیری شده بود، اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با شاره به شناسائی مالباخته افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله ۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

شبکه اطلاع رسانی مرصاد/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها