ورود هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما به تخلفات برنامه تلویزیونی "حالا خورشید"/ عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما: معرفی مدیر نجومی بگیر بجای کارآفرین اولین تخلف این برنامه

کد خبر: 301313
|
10:28 - 1396/12/26
نسخه چاپی
ورود هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما به تخلفات برنامه تلویزیونی "حالا خورشید"/ عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما: معرفی مدیر نجومی بگیر بجای کارآفرین اولین تخلف این برنامه
عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما اظهارداشت: در خصوص برنامه تلویزیونی "حالا خورشید" که از شبکه 3 سیما در حال پخش است شکایت متعددی هم از سوی نمایندگان در خصوص اجرا و محتوی این برنامه صورت گرفته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا این روزها فضای برنامه های صدا و سیما مملو از تبلیغات فروشگاه رفاه است که اتفاقا بهترین ساعات تلویزیون را نیز به خود اختصاص داده است. از این رو به نظر می رسد سازمان صدا و سیما برای جبران کسری بودجه خود، دست به تبلیغات برای چنین مجموعه هایی زده، بدون آنکه نظارتی بر نحوه عملکرد آنها وجود داشته باشد.

 

از سوی دیگر نیز تبلیغات گسترده فروشگاه رفاه در تلویزیون این سوال را در اذهان عمومی متبلور می کند که چگونه یک مجموعه زیان ده، توانسته میلیاردها تومان هزینه تبلیغات گسترده در تلویزیون کرده و دست به چنین تخفیفات گسترده ای بزند؟

 

در همین خصوص سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص این موضوع و ورود هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما در این باره اظهارداشت: در خصوص برنامه تلویزیونی "حالا خورشید" که از شبکه 3 سیما در حال پخش است شکایت متعددی هم از سوی نمایندگان در خصوص اجرا و محتوی این برنامه صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به دعوت از یک مدیر نجومی بگیر توسط رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید و معرفی آن بعنوان فرد کارآفرین گفت: اخیرا هم در برنامه حالا خورشید از فردی بنام فرشید گلزاده که سابقه این فرد برای همگان روشن است و فردی نجومی بگیر بوده دعوت شده تا بعنوان یک کارآفرین برای مردم معرفی شود.

 

عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما بر همین اساس اضافه کرد: این موضوع را در هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما تحت بررسی قرار داده ایم و هیات نظارت به این موضوع ورود کرده است ؛ در آینده گزارشات بررسی این هیات را از طریق رسانه ها به مردم اعلام می کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها