فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء:

نجومی‌بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند/ شلیک اس 300 به‌زودی با موشک ایرانی

کد خبر: 301308
|
09:30 - 1396/12/26
نسخه چاپی
نجومی‌بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند/ شلیک اس 300 به‌زودی با موشک ایرانی
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: ننگ است در کشوری که هزاران شهید را تقدیم استقلال کشور کرده و با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری این‌چنین افرادی در کشور باشند، نجومی‌بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شب گذشته در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان جویبار در روستای سید زین‌العابدین با بیان اینکه شهدای ما اسطوره هستند اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تهاجم فرهنگی به دنبال انحراف و سست کردن اعتقادات ملت ما هستند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی برعکس جنگ سخت با هزینه کم به دنبال تسخیر و هدف قرار دادن هویت و سنت کشور است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه تنها و اولین قدرت کشور برمبنای فرهنگ قوی است گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در اسلحه نبوده تنها و اولین قدرت کشور برمبنای فرهنگ قوی است.

اسماعیلی تصریح کرد: حضور همیشه مردم در صحنه اجتماعی، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و تولید علم و دانش در کشور مهم‌ترین عوامل هراس دشمن از جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند حتی ناخن خود را فدای ایران نخواهند کرد اظهار کرد: ننگ است در کشوری که هزاران شهید را تقدیم استقلال کشور کرده و با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری این‌چنین افرادی در کشور باشند، نجومی‌بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه هر مدیری که به راحتی بر روی صندلی نشسته است مدیون 70 شهید است خاطرنشان کرد: بیش از 200 هزار شهید در کشور و بیش از 3 هزار کرسی مدیریتی داریم که هر مدیر برای صندلی مدیریتش مدیون 70 شهید است.

اسماعیلی به مذاکره در مورد مسئله موشکی ایران اشاره و بیان کرد: موشک مظهر اقتدار نیست همانطور که در دوران امام(ره) موشکی نبود بلکه اصل نظام اعتقادات مردم هدف اصلی آن‌ها است.

وی گفت و گو و موشک را لازمه صلح پایدار دانست و افزود: داشتن یک ملت پایدار هم گفت‌وگو و هم موشک لازم است که روی آن پرچم جمهوری اسلامی ایران باشد و داخل آن مملو از دانش جوانان ایرانی باشد که در زمان لزوم بر قلب دشمن قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء بابیان اینکه استکبار جایی در منطقه ما ندارد گفت: فضای تنفس را باید از استکبار در منطقه گرفته شود زیرا آمریکایی‌ها به هرکسی که دست دوستی دادند پایگاه نظامی در آن کشور برپا کردند، چراکه فقط به نظامی‌های خود اعتماد دارند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بیشترین تحریم‌ها علیه کشور در حوزه‌های دفاعی و امنیتی است اظهار کرد: کشور در این دو حوزه بیشترین پیشرفت‌ها را داشته و جزء ۵ کشور مقتدر در دنیا هستیم.

وی تصریح کرد: در همین مراسم به ملت ایران قول می‌دهم به‌زودی اس 300 با موشک ایرانی شلیک می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: صلح منطقه با همکاری کشورهای دوست و برادر در منطقه حاصل می‌شود نه کشوری که 10 هزار کیلومتر از این منطقه فاصله دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها