مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد:

جشنواره تئاتر مرصاد، کرمانشاه را به قطب تئاتر غرب کشور تبدیل می کند

کد خبر: 301298
|
11:01 - 1396/12/24
نسخه چاپی
جشنواره تئاتر مرصاد، کرمانشاه را به قطب تئاتر غرب کشور تبدیل می کند
اسلام آبادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر مرصاد، کرمانشاه را به قطب تئاتر غرب کشور تبدیل می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، روز گذشته دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد با هدف حفظ و انتقال ارزشهای ماندگار هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه باشکوه مرصاد فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر مرصاد را منتشر کرد.

 

 رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص جشنواره تئاتر ملی مرصاد اظهار کرد: عملیات مرصاد از پتانسیل و ظرفیت بالای فرهنگی هنری برخوردار است و امکان برگزاری جشنواره های هنری و ادبی در حوزه مختلف را دارد.

 

وی بیان داشت: باید از همه ابزارها برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد استفاده کرد .

 

جعفری افزود: تئاتر مرصاد در طول نه دوره گذشته فراز و فرودهایی را پشت سرگذاشته است و لذا به شکلی تکراری درآمده بود که سال گذشته در اختتامیه نهمین دوره قول برگزاری این رویداد مهم هنری هم از طرف اداره کل و هم از طرف اداره کل هنرهای نمایشی داده شد که امسال به وعده عمل شد.

 

وی در ادامه افزود: فراخوان جشنواره ملی منتشر شده است و خوشبختانه اعتبار خوبی هم برای راه اندازی پلاتو تخصصی نمایش شهرستان اختصاص پیدا کرده که تا قبل از جشنواره راه اندازی می شود.

 

جعفری در ادامه افزود: بدون شک تئاتر مرصاد یک فرصت خوب برای نمایش استان است که زمینه ارتقاء تئاتر استان را به عنوان قطب غرب کشور فراهم کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد این رویداد مهم هنری با مشارکت بخش های دولتی و عمومی و بخش خصوصی به نحو مطلوبی برگزار شود.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، ؛ در سال های گذشته جشنواره تئاتر مرصاد بصورت منطقه ای برگزار شده، که برای اولین بار قرار است جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب  برگزار شود که امیدواریم با حمایت مسئولین استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب، این کار مثبت موجب اعتلای فرهنگ و هنر شهر و استان ما و موجب خیر و برکت در این منطقه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد