هشدار نماینده اسلام‎آباد به دولت/مردم زلزله‎زده توان پس دادن اقساط بانکی را ندارند

کد خبر: 301275
|
09:10 - 1396/12/22
نسخه چاپی
هشدار نماینده اسلام‎آباد به دولت/مردم زلزله‎زده توان پس دادن اقساط بانکی را ندارند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلا‎م‎آباد در مجلس گفت: مسئولان دولتی باید در جریان باشند که مردم زلزله‎زده در شرایط فعلی توان پس‎دادن اقساط بانکی را ندارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‎آباد غرب در مجلس شورای اسلامی  درباره تحصن‎های صورت گرفته در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهارکرد: دولت و مسئولان مربوطه در طی 5 ماه گذشته به مردم زلزله‎زده کرمانشاه وعده دادند که وام مناطق زلزله‎‎زده را امهال خواهند کرد اما متاسفانه این امر عملیاتی نشده است.

 

 

وی تصریح کرد: طبق مصوبه قانونی که وجود دارد به مردمی که گرفتارحوادث طبیعی غیرمترقبه چون زلزله شدند اجازه داده می‎شود تا وام‎ها امهال شود و مردم تا دوسال قسط ندهند و سودی هم شامل وام دریافتی آنها نشود اما متاسفانه دولت این رویه را نقض کرده است.

 

 

نماینده مردم اسلام‎آباد در مجلس تاکید کرد: دولت در طی این مدت این قانون را اجرایی کرده است اما در این شب عید خلاف رویه عمل کرده و همه ضامن‎ها را به دادگاه فراخوانده و به مردم تاکید کرده است که امهالی در کار نیست.

 

 

فلاحت‎پیشه با بیان اینکه معاون فرماندار اسلام‎آباد امروز در تماسی تلفنی با بنده از تحصن عده‎ای از مردم در مقابل فرمانداری این شهر خبر داد تصریح کرد: مسئولیت عواقب تحصن‎های مردمی برعهده دولتمردانی است که وعده دادند ولی عمل نکردند.

 

 

وی اظهار کرد: طبق تحقیق و تفحص بنده درحالی که بیش از 110 هزارمیلیارد تومان از تسهیلات بانک‌ها به معدود افرادی داده شده و پس گرفته نمی‌شود چرا دولت نمی‎تواند فقط 1000 میلیارد تومان از امحال وام‎های مناطق زلزله‎زده را تامین کند و سبب می‎شود در منطقه‎ حساس مرزی چون اسلام‎آباد مردم ناراضی باشند و امکان تحصن جدی شود.

 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خاطرنشان کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی به کسانی در این حیطه کارشکنی می‏کنند هشدار می‏دهم و امیدوارم در این راستا اقدامات لازم و ضروری صورت گیرد.

 

 

حشمت‎الله فلاحت‎پیشه همچنین در جهت گوشزد به مسئولان امروز در پیامی توئیتری اعتراض خود را به عملکرد دولت در مناطق زلزله زده اعلام کرد./خبر فوری

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها