استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها شرایط بخشش جرایم برای واحدهای تولیدی بدهکار را فراهم کنند

کد خبر: 301252
|
22:50 - 1396/12/19
نسخه چاپی
بانک‌ها شرایط بخشش جرایم برای واحدهای تولیدی بدهکار را فراهم کنند
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌های استان کرمانشاه همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی بدهکار داشته باشند و شرایط امهال و بخشش جرایم این واحدها را فراهم کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در ستاد رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بی تفاوتی نسبت به مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید رفع شود، از مدیران استان خواست تا تمام توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

وی ادامه داد: رکود واحدهای تولیدی هم به اقتصاد استان ضربه می زند و هم بیکاری را افزایش می دهد پس باید جلوی این زیان را گرفت و صنعت استان را رونق داد.

بازوند خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی با تمام ظرفیت و توان خود، گام بلندی برای اشتغالزایی محسوب می شود که لازم است در این خصوص تمام توان خود را به کار گیریم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از بانک های استان نیز خواست تا همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی بدهکار داشته باشند و شرایط امهال و بخشش جرایم این واحدها را فراهم کنند.

وی در پایان گفت: همه باید برای بهبود وضعیت اقتصادی استان و کاهش نرخ بیکاری شبانه روز کار کنیم و از فرصت های بوجود آمده از سوی دولت نهایت استفاده را ببریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها