با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت:

آیین تقدیر از خیرین نیکوکار شهرستان اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 301185
|
12:20 - 1396/12/15
نسخه چاپی
آیین تقدیر از خیرین نیکوکار شهرستان اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: آیین تقدیر از خیرین نیکوکار با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان شاهد میناشی برگزار گردید .

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین تقدیر از خیرین با حضور امام جمعه  شهرستان ، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش، معاون فرماندار، شهردار  و جمعی از  خیرین نیکوکار در دبیرستان شاهد رکسانا میناشی (که مزین  به نام فرزند خیر نیکوکار خانم شمسی گل محمدی(میناشی) می باشد)، برگزار گردید.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ،ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های خیرین محترم درهمراهی و کمک به برنامه های آموزش و پرورش با اشاره به آیات و روایات کتاب آسمانی و بزرگان دین در خصوص انفاق و کمک به همنوعان و نیازمندان اظهار داشت، سخاوت و بخشندگی از دستان کسانی می تراود که قبل از اینکه دستانی برای بخشندگی داشته باشند قلب مهربان و بخشنده ای و سخاوتمندی دارند.

 

وی افزود:  بسیارند کسانی که شاید دستانشان خالی باشد اما دلی دارند به وسعت دریا که از هر آنچه دارند  در راه خدا می بخشند و انفاق می کنند .

 

در این مراسم جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان  ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب  اسلامی خطاب به خیرین گفت: توجّه به مدرسه در کشور نشان‌دهنده‌ی یک پدیده‌ای است  که؛ مردم ما و کسانی که توانایی دارند که کمک کنند، اهمّیّت تعلیم فرزندان را به خوبی درک کرده اند.

 

وی افزود: شما نیکوکاران عرصه تعلیم و تربیت  به خوبی مشکلات آموزش و پرورش را درک کرده و با دستان آکنده از مهر و  محبت قدم در این راه گذاشته اید 

برجی گفت: تربیت و آموزش  اساس وپایه کشور است، دوام وبقا، سعادت وشقاوت ، صعود وسقوط هرجامعه ای  به تربیت آن بستگی دارد. هرجامعه ای که به این موضوع  اهمیت داده، اثرات خوب آن را دیده است و خیران این امر را با جان و دل درک کردند، تیز بینی و هوشمندی خیرین جای بسی ستایش را دارد چراکه آنان با دلی آکنده از مهربانی و ذکاوتی مثال زدنی نیاز کشور را در نظام آموزشی دانسته و قدم در این راه گذاشتند.

 

در پایان این آیین توسط امام جمعه  شهرستان ، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین از خیرین محترم شهرستان تقدیر بعمل آمد .

 

گفتنی است دبیرستان شاهد رکسانا میناشی در سال 1388 با متراژ4000متر عرصه و 1650متر اعیان توسط خیر نیکوکار اسلام آبادی خانم شمسی گل محمدی(میناشی) ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها