بخشدار حمیل خبر داد:

کاشت 5 هزار نهال در بخش حمیل

کد خبر: 301178
|
11:51 - 1396/12/14
نسخه چاپی
کاشت 5 هزار نهال در بخش حمیل
اسلام آبادخبر: در هفته منابع طبیعی حدود ۲ هزار نهال در روستای گردنگاه قوچمی و بیش از ۳ هزار نهال در حاشیه شهر حمیل و روستاهای سطح بخش کاشته خواهد شد.

ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: در هفته منابع طبیعی حدود ۲ هزار نهال در روستای گردنگاه قوچمی و بیش از ۳ هزار نهال در حاشیه شهر حمیل و روستاهای سطح بخش کاشته خواهد شد.

 


وی ضمن تقدیر و تشکراز اعَضای شورا ودهیاران فعال بخش حمیل افزود: در این خصوص حدود سه هزار و پانصد متر  ازحاشیه رودخانه گردنگاه قوچمی جهت کاشت نهال و ایجاد پارک  توسط شورای اسلامی و دهیاری با همکاری مردم روستا پاکسازی ، تسطیح و آماده سازی شده است.

 

حسن حیدری عضو شورای اسلامی روستا ی گرد نگاه قوچمی در بخش حمیل در این رابطه گفت:  روستای گردنگاه قوچمی جزو بزرگترین روستاهای بخش حمیل است و دارای هزار نفر جمعیت ، نظر به اینکه ورودی این روستا  به مساحت 3500 متر مربع در حاشیه رودخانه راوند محل جمع آوری و فضولات حیوانی شده بود لذا این شورا تصمیم به حل این معضل با همکاری مردم نمود.



وی افزود: اعضای شورای اسلامی و دهیاری  روستاطرحی را مطرح که منجر به پاکسازی کامل ورودی روستا و حاشیه رودخانه راوند و ایجاد فضای سبز وغرس نهال در آن  گردد که پس از مشورت با اهالی و ساکنین روستا  و جلب مشارکت عمومی اهالی بصورت صدرصد مشارکت مردم  حاشیه رودخانه راوند کاملا از زباله پاکسازی و فضولات حیوانی در یک نقطه متمرکز و نمای زیبایی در ورودی ترسیم گردید.

 


این عضو شورا از استقبال منابع طبیعی  در جهت همکاری در زمینه کاشت نهال و تلاش بخشدار فعال و مردمی بخش حمیل تشکر ، و افزود مسئولان باید از مشارکتهای خود جوش و مردمی حمایت قاطع نشان دهند و از این مهم در راستای پیشبرد اهداف عمران و آبادانی کشور نهایت استفاده لازم  را ببرند.

 


حسن حیدری به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای گردنگاه قوچمی از عموم مردم این روستا بخاطر مشارکت عمومی مردم دراین طرح  تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان ساخت انشاءالله در  آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی پارک ساحلی رودخانه راوند با کمترین هزینه خواهیم بود به نحوی که پذیرای مهمانان غیربومی نیز خواهیم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد