مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب مطرح کرد:

امور فرهنگی بدون اخلاق والهیات دچار پسرفت فرهنگی می شود/شهدای مدافع حرم نتیجه تربیت صحیح اسلامی و تفکر انقلابی هستند

کد خبر: 301177
|
11:03 - 1396/12/14
نسخه چاپی
امور فرهنگی بدون اخلاق والهیات دچار پسرفت فرهنگی می شود/شهدای مدافع حرم نتیجه تربیت صحیح اسلامی و تفکر انقلابی هستند
اسلام آبادخبر: مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در نشست بزرگداشت هفته امور تربیتی گفت: اگر در امور فرهنگی اخلاق والهیات نباشد ، دچار پسرفت فرهنگی خواهیم شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، نشست بزرگداشت هفته امور تربیتی با حضور مدیر آموزش و پرورش ، حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره)، کارشناسان و معاونان ،مربیان و مشاوران پرروشی شهرستان در سالن جلسات آموزشگاه سمیه اسلام آبادغرب برگزار گردید .

جمال الدین برجی مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی، به  سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی به دست  اندیشه وتدبیر بلند  شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد واز کوشش و مجاهدت های همکاران محترم  و فرهیخته آموزش و پرورش شهرستان تقدیر نمود.

 

وی با اشاره به ویژگی های فرهنگی کنونی جامعه و مشکلات پیش روی نسل جدید افزود: تربیت و اخلاق اسلامی باید در اولویت قرار گیرد.

 

مدیر آموزش وپرورش  شهرستان با بیان این فرموده امام راحل (ره) در خصوص تربیت اسلامی که« اگر تهذیب در كار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد»،  به اهمیت جایگاه تربیت و تهذیب تاکید نمود.

 

وی همچنین با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در توصیف "جوان مومن انقلابی" ؛ به لزوم هوشیاری جدی نسبت به خطرات موجود در فضاهای مجازی به پاسخگویی به  ابهامات دینی  فرهنگی برای نسل جدید انقلاب  تاکید کرد و گفت: اولویت مهم شما مربیان و اولیاء تربیت جوان مومن انقلابی باشد مدیرآموزش و پرورش شهرستان   شهدای مدافع حرم را نتیجه تربیت صحیح اسلامی و تفکر انقلابی آنها دانست.

 

برجی خطاب به دست اندکاران حوزه  پرورشی تاکید کرد: از همه کارکنان  و برنامه ریزان امور پرورشی و فرهنگی انتظار می رود با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی که به روشنی فرمودند : «کار شما (متولیان فرهنگی و امورتربیتی) به لحاظ آینده نگری از تمام کارهایی که در این کشور می شود مهم تر و اساسی تر است» با سرمایه های معنوی جامعه ،دانش آموزان ،با زبان تکریم و دوستی و روشهای خلاقانه و جدید تربیتی صحبت کنید وگفت : دانش آموزان ما باید  باارزش قلمداد شوند و شخصيت آنها  محترم شمرده شود و تکريم شوند تا به  احساس خود ارزشمندى ،عزّت و کرامت نفس، و خود شکوفایی همه جانبه دست یابند .

 

 

در پایان حجت الاسلام کرمی رییس حوزه علمیه امام خمینی (ره) نکاتی را در خصوص بحت تربیتی در مدارس عنوان نمود.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد