رییس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

پایگاه های جشن نیکوکاری در اسلام آبادغرب راه‌اندازی می‌شود

کد خبر: 301166
|
13:43 - 1396/12/12
نسخه چاپی
پایگاه های جشن نیکوکاری در اسلام آبادغرب راه‌اندازی می‌شود
اسلام آبادخبر: رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از راه اندازی پایگاه های جشن نیکوکاری در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از استقرار  پایگاه های  ثابت و سیار جمع‌اوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

 


 
 محمد بیگزاده ظهر امروز در جلسه بررسی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان در اسلام آبادغرب  اظهار داشت: اسلام آبادی های خیر سال گذشته  بیش از150میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند و تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نیکوکاری در سال‌ 96 صورت گرفته است.

 

 

 وی بیان کرد: با همکاری سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پروش، بسیج و اسلام آبادغرب تلاش داریم شادی‌بخش کانون خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان  باشیم که در این راستا جشن نیکوکاری در آستانه سال نو و با هدف تأمین نیازهای ضروری خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند برگزار می‌شود تا آنها نیز با آرامش خاطر سال جدید را آغاز کنند.

 

 

بیگزاده با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال 96 در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشن چهارشنبه 16 اسفندماه در مدارس سراسر شهرستان ، پنجشنبه 17 اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر و جمعه 18 اسفندماه در میعادگاه‌ نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

 

ریس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه خیران اسلام آبادغربی  می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به  پایگاه ثابت و سیار مستقر در سطح شهرستان  تحویل دهند.

 

 


وی افزود: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد هستیم و حسن اعتماد عمومی به این نهاد موجب افزایش روزافزون کمک‌های خیران و نیکوکاران شده است که هر چقدر این کمک‌ها بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم پاسخگوی نیازهای ضروری نیازمندان باشیم.

 

 

بیگزاده  اظهار کرد: کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خانوار تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت می‌رسد و تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس سیستم نیازسنجی صورت می‌گیرد که در آن نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت طبقه‌بندی شده و این امر تسهیل و تسریع روند رسیدگی به امور مددجویان را رقم زده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد