سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مطرح کرد:

اسلام آباد غرب ظرفیت پایتخت کتاب ایران شدن را دارد

کد خبر: 301165
|
13:04 - 1396/12/12
نسخه چاپی
اسلام آباد غرب ظرفیت پایتخت کتاب ایران شدن را دارد
اسلام آبادخبر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام آباد غرب گفت : ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان می تواند بستر مناسبی برای انتخاب این شهر را به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ٩٧ فراهم کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام آباد غرب بیان داشت : برای هر موضوعی عزم عمومی و سیاستگذاری نهادهای دولتی و همگرایی آنها باید شکل بگیرد و بدون توجه به این موضوع امکان و برنامه ریزی برای هر هدفی امکان ناپذیر است.

 

 

خسرو تمری گفت: شهرستان اسلام آباد غرب یکی از شهرستان های ویزه کشور است که از نظر جایگاه تمدنی و فرهنگی از اهمیت تاریخی برخوردار می باشد و لذا تنها برنامه ریزی و همگرایی مردم و مسئولان و نخبگان فرهنگی ، هنری و رسانه ای  می تواند این شهرستان را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

 

 

وی افزود: در بحث پایتخت کتاب ایران ، ما دبیرخانه پایتخت کتاب ایران را راه اندازی کردیم و هر کدام از دوستان و همکاران گوشه ای از کار را گرفته اند و بدنبال تشکیل کمیته های شهرستانی ستاد هستیم.

 

 

تمری بیان داشت: شعار اسلام آباد غرب در مسیر پایتخت کتاب ایران شعار اصلی ما در فعالیت های فرهنگی و هنری خواهد بود و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که این اتفاق ارزشمند در سال ٩٧ برای اسلام آباد غرب رقم بخورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد