فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

ابلاغ سهمیه بازسازی مناطق زلزله زده اسلام آبادغرب به بانک های عامل

کد خبر: 301118
|
11:23 - 1396/12/08
نسخه چاپی
ابلاغ سهمیه بازسازی مناطق زلزله زده اسلام آبادغرب به بانک های عامل
اسلام آبادخبر: فرمانداراسلام آبادغرب گفت: با اعلام رسمی رییس ستادهماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده سهمیه این شهرستان به بانک های عامل ابلاغ گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانداراسلام آبادغرب گفت: با اعلام رسمی  رییس ستادهماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده سهمیه این شهرستان به بانک های عامل ابلاغ شد.

 


کریمی در جلسه ای که باحضور مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان و مدیران بانکهای شهرستان برگزار شد گفت:  در این مرحله مبلغ ۴۴میلیارد ریال برای مقاوم سازی ۱۱۰واحد مسکونی، مبلغ ۸۰میلیارد ریال برای بازسازی و احداث ۲۰۰واحد مسکونی شهری، مبلغ۳۷۵میلیارد ریال برای بازسازی ۱۲۵۰واحد مسکن روستایی و مبلغ ۵۶۲میلیارد ریال برای بازسازی مسکن شهری و روستایی  در نظر گرفته شده و به ۱۳شعبه از بانک های شهرستان ابلاغ شده است و انتظار داریم روند پرداخت این تسهیلات توسط بانکها با هماهنگی ستاد معین بنیاد مسکن تا قبل از پایان سالجاری به اتمام برسد.

 


فرماندار شهرستان در این جلسه از صبوری مردم آسیب دیده شهرستان قدردانی و عنوان کرد تا پایان عملیات بازسازی شهرستان پیگیر مسایل خواهیم بود و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود نخواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد