مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

مشکلات انقلاب اسلامی نتیجه اعتماد به عاشقان استکبار است

کد خبر: 301065
|
12:07 - 1396/12/05
نسخه چاپی
مشکلات انقلاب اسلامی نتیجه اعتماد به عاشقان استکبار است
اسلام آبادخبر: مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: قطعأ اگر انقلاب اسلامی با هجمه ای رو به رو شود و دچار زیان و آسیب گردد نتیجه انتصاب دروغگویان و عاشقان استکبار جهانی در مسؤولیت های حساس نظام است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه گذشته در مسجد حوزه علمیه این شهرستان با اشاره به تأکید حضرت فاطمه زهرا (س) نسبت به ولایی بودن افراد در جوامع اسلامی ابراز داشت: ولایی بودن مردم و مسؤولان جوامع را زلال و حقیقت را جاری و ساری خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان دم از ولایتمداری زده اما در باطن با احزاب مختلف علیه نظام و انقلاب برنامه ریزی می کنند.

استاد حوزه علمیه در ادامه بیان داشت: افراد به ظاهر ولایی در پس پرده مخالف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با دشمنان انقلاب و استکبار جهانی رفاقتی دیرینه دارند.

حجت الاسلام کرمی نیا عنوان داشت: امروز آفت عدم صداقت و فریبکاری دامن گیر مسؤولان و برخی سیاسیون جامعه است، برخی با دروغ و سیاه نمایی درصدد به دست آوردن مسؤولیت مورد نظر خویش هستند.

وی با اشاره به خطبه ای از امام علی (ع) اظهار داشت: دنیای شما نزد من، از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است، قطعأ دنیایی که نزد ائمه معصومین (ع) ناچیز است در نتیجه نباید به آن وابسته باشیم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه امروز بسیاری از افراد نان به نرخ روز خور هستند گفت: قطعأ اگر انقلاب اسلامی با هجمه ای روبرو شود و دچار زیان و آسیب گردد نتیجه انتصاب دروغگویان و عاشقان استکبار جهانی در مسؤولیت های حساس نظام است.

استاد حوزه علمیه در پایان یادآور شد: هدف اصلی حضرت فاطمه زهرا (س) ولایتمداری و چنگ زدن به ریسمان الهی بود که بدینوسیله مبدأ و مقصد مشخص خواهد شد بنابراین مسؤولان باید سیره و ولایتمداری این بانو را الگوی خویش قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها