شرکت ۱۲۶۷ دانش‌آموز شهر حمیل در مسابقات قرآن، عترت و نماز

کد خبر: 301041
|
09:51 - 1396/12/02
نسخه چاپی
شرکت ۱۲۶۷ دانش‌آموز شهر حمیل در مسابقات قرآن، عترت و نماز
اسلام آبادخبر: کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش حمیل از شرکت ۱۲۶۷ دانش‌آموز این شهر در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،سیدسجاد هاشمی، کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر حمیل برگزاری مسابقات قرآن را مهم توصیف کرد و گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی در این حوزه برگزار می‌شود.

 


وی با اشاره به حضور ۱۲۶۷ دانش‌آموز شهر حمیل در مسابقات قرآن، عترت و نماز افزود: این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم در مرحله شهرستان برگزار شد.

 

شرکت 1267 دانش‌آموز شهر حمیل در مسابقات قرآن، عترت و نماز


هاشمی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن، اذان، احکام و انشاء نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 


کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر حمیل تصریح کرد: این مسابقات توسط ۶۶ نفر از همکاران حوزه معاونت پرورشی قضاوت و داوری شد.

 


وی افزود: ۱۲۰ دانش‌آموزان دختر و پسر حائز رتبه‌های برتر مرحله شهرستانی مسابقات براساس رشته‌های اعلام شده به مرحله استانی راه خواهند یافت.

 

 

شرکت 1267 دانش‌آموز شهر حمیل در مسابقات قرآن، عترت و نماز
کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر حمیل در پایان گفت: معتقدیم که در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید بیش از پیش تلاش کنیم./ایلکا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد