دکتر فلاحت پیشه مطرح کرد:

دانشگاه پیام‌نور در ارائه تسهیلات به دانشجویان شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه تبعیض قائل نشود

کد خبر: 301038
|
09:34 - 1396/12/02
نسخه چاپی
 دانشگاه پیام‌نور در ارائه تسهیلات به دانشجویان شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه تبعیض قائل نشود
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در ارائه تخفیف شهریه به دانشجویان شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه تبعیض قائل نشود، گفت: موضوع را تا زمان رفع تخلف از سوی مسئولان امر پیگیری خواهم کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به تذکر کتبی خود در صحن علنی مجلس به وزیر علوم درخصوص پیگیری فوری اقدام تبعیض آمیز دانشگاه پیام نور در استان کرمانشاه و محروم کردن برخی از شهرستان‌ها از مصوبات کمک به زلزله زدگان، گفت: خط زلزله استان کرمانشاه و مناطقی که از این حادثه در امان نمانده‌اند کاملا مشخص است لذا مسئولان نباید در ارائه تسهیلات به این منطقه تبعیض قائل شوند.

 

 

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور تسهیلات و تحفیف شهریه را تنها برای برخی از شهرهای زلزله‌زده این استان در نظر گرفته است اما برای دانشگاه‌های پیام‌نور شهرهای اسلام‌آباد غرب، دالاهو و... این تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

 

 

وی با بیان اینکه شهرهایی که مورد تبعیض واقع شدند مشمول این تسهیلات و تخفیف شهریه می‌شدند، افزود: به نظر می‌رسد این تخلف بیشتر یک کارشکنی استانی باشد تا ملی، منتظر پاسخ دولت درخصوص این تخلف هستم و در  صورت عدم دریافت پاسخ روشن و تغییر در روش کار تذکر خود را به سوال ملی تبدیل خواهم کرد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حق نوارمرزی فرهنگیان استان نیز به درستی پرداخت نمی‌شود و در این رابطه نیز تبعیض صورت می‌گیرد، گفت: تمام استان کرمانشاه مرزی است اما تقسیم‌بندی آن در پرداخت حق‌مرزی به فرهنگیان موجب بروز مشکلات متعدد آموزشی و نارضایتی فرهنگیان در این منطقه شده است./خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد