در دادگستری شهرستان صورت گرفت؛

معرفی مدیر دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان اسلام آبادغرب

کد خبر: 301024
|
11:09 - 1396/11/30
نسخه چاپی
معرفی مدیر دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در دیدار فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از پاسدارن ناحیه اسلام آبادغرب با رییس دادگستری شهرستان، مدیر دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان معرفی گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از پاسدارن ناحیه اسلام آبادغرب با رییس دادگستری شهرستان، سید بهروز درودیان بعنوان مدیر دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان معرفی گردید.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: انشاءالله مشاوره به مردم با تفکر بسیجی می تواند مثمر ثمر واقع شود.

 

وی با بیان اینکه؛ یکی از دغدغه های ما زنده نگهداشتن یاد شهداشت: به برخی از مشکلات شهرستان اشاره نمود.

 

دکتر نجفی رییس دادگستری شهرستان نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: ارزش بسیج و بسیجی خیلی بالاست و ابراز امیدواری کرد با تقویت مشاوره حقوقی و قضایی مشکلات حقوقی این قشر معظم کاهش یابد.

 

وی بر همکاری بیش از پیش دادگستری با سپاه و نهادهای انقلابی تاکید نمود و گفت: با افتتاح ساختمان جدید دادگستری و برطرف شدن مشکل کمبود جا، یک مکان مناسب در اختیار دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان قرار خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد