نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

برجام سایه جنگ را از ایران کوتاه نکرد/ این قدرت دفاعی و موشکی ما بود که جرات را از دشمن گرفته است!

کد خبر: 300950
|
08:59 - 1396/11/25
نسخه چاپی
برجام سایه جنگ را از ایران کوتاه نکرد/ این قدرت دفاعی و موشکی ما بود که جرات را از دشمن گرفته است!
اسلام آبادخبر: نادر قاضی پور گفت: رژیم صهیونیستی هزار بار گفته است که به ایران حمله خواهد کرد و ما به او توصیه می کنیم برای یک بار جرات به خرج دهد و حمله کند بعد ببیند که از نقشه جغرافیایی جهان محو خواهد شد یا نه؟!

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا  بیش از دو سال از قضیه برجام می گذرد ولی آنچه برای مردم و ملت ایران آشکار شده است، همانا؛ بدعهدی غرب و آمریکا که در این مسئله خوب عمل نکردند و به این بد عهدی های خود همچنان پایبند هستند. در همین راستا پایگاه خبری _تحلیلی چهارفصل، گفتگویی با نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه انجام داده است که در ذیل آورده می شود.

 

نماینده ارومیه به چهارفصل گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمود من به این مذاکره دلخوش نیستم و در آخر دیدیم که کلام با بصیرت رهبر ما در این مسئله چقدر دور اندیش بود.

 

قاضی پور بیان کرد: رئیس جمهور ایران در زمان آغاز مذاکرات برجام بارها گفته بود، همین که برجام امضاء شد تمام تحریم علیه کشور ایران برداشته خواهد شد و دیدیم که این تحریم ها بعد از این همه کش و قوس و بالاخره با امضای آن برداشته نشد بلکه به تحریم های بیشتر هم علیه شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی کشور ما اضافه گردید.

 

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید که ما باید با مومنین و متدین های دنیا پیوند دوستانه بزنیم و به تکیه دادن به کفار و دشمنان اسلام اعتقادی نداشته باشیم. استکبار جهانی یعنی آمریکا اگر همین حالا زورش به ما برسد به کشور عزیزمان ایران حمله خواهد کرد.

 

این نماینده پارلمانی ادامه داد: این دشمنان دیو صفت برجام و غیربرجام نمی شناسند. توان نظامی آمریکا محدود است و این محدویت و افول قدرت نظامی دشمن پیر جمهوری اسلامی ایران را در حمله به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان به روشنی در می یابیم.

 

نادر قاضی پور گفت: کشور ایران بزرگ برای همه ثابت شده است که نه عراق است و نه افغانستان! بیش از هشتاد میلیون جمعیت داریم که قریب به اتفاق اکثر این مردم گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و پشت سر رهبری همواره حرکت می کنند.

 

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: آمریکا و کارشناسان جنگی آنها این را بدانند اگر بخواهند گوشه چشم طمعی به این کشور متمدن با مردمان شیر دل بکنند، ایران برای آنها باتلاقی خواهد شد که توان بیرون آمدن از آن را نخواهند یافت و در این مقوله وضعیت آنها از زمان ویتنام بدتر خواهد شد.

 

 وی ادامه داد: دشمنان این نظام باید بدانند توان حمله و مقابله با رزم جمهوری  اسلامی ایران را ندارند، این قضیه برجام جنگ را از سر ما کوتاه نکرد بلکه این اتحاد و قدرت نظامی و موشکی ما بود که آمریکا به همراه نوچه هایش در منطقه جرات حمله به ما را ندارند.

 

نادر قاضی پور خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی هزار بار گفته است که به ایران حمله خواهد کرد و ما به او توصیه می کنیم برای یک بار جرات به خرج دهد و حمله کند بعد ببیند که از نقشه جغرافیایی جهان محو خواهد شد یا نه؟!

 

نماینده مردم ارومیه د رپایان گفت: به هرحال برجام فقط در حد یک مذاکره بود و آن طوری که ریئس جمهور ایران گفتند که در زیر سایه برجام رفع تحریم و جنگ از سر کشور ایران کوتاه شده است چنین نبوده است و در کل برجام دستاوردی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد