دیدار با خانواده شهید سالار زاهدی پور در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 300940
|
10:59 - 1396/11/24
نسخه چاپی
دیدار با خانواده شهید سالار زاهدی پور در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان از خانواده شهید معظم سالار زاهدی پور دیدار و سرکشی بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،رئيس اداره تبليغات اسلامي، بنیاد امور شهید وایثارگران و رئیس مجمع خیرین قرآنی شهرستان با خانواده شهید معظم سالار زاهدی پور دیدار بعمل آمد.

 

در این دیدار ریاست بنیادشهید با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا به معرفی خانوادها پرداخت و این دیدارها را قوت قلبی برای تمامی مسئولین عنوان داشت و خانوادهای شهداء را افتخار این ملت عنوان کرد.

 

 

در ادامه حجت الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: شهادت در راه خداوند چيزي نيست كه بتوان آن را با سنجش هاي بشري و انگيزه‏هاي عادي ارزيابي كرد در حقيقت شهيد در راه حق و هدف الهي جان و عزيزترين دارايي خود را معامله كرده است كه ارزش عظيم آن فقط با معيار الهي قابل سنجش است.

 

 

وي با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، همان خدمت به شهدا است و کساني که به خانواده شهدا خدمت مي کنند در پيشگاه خداوند از پاداش مضاعف برخوردارند، افزود: شهدا با اهداء خون خود ، اسلام ، رهبري و قرآن را بيمه کردند و وظيفه امروز ما صيانت از ارزش هاي انقلاب اسلامي و شهداء است.

 

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب اصل هدف از اين ديدار را تکريم مقام شامخ شهداء و خانواده معظم آنان عنوان کرده و در سخناني اظهارداشت: ايثار و شهادت مقامي با ارزش و گرانبها در نزد خداوند است و وظيفه ما در مقابل تکريم اين ارزشها اينست که نعمتي را که رزمندگان براي بدست آوردنش از جان خود گذشتند، نبايد مورد هجوم دشمنان قرار دهيم بلکه با تمام توان خويش بايد حافظ حرمت و قداست آنها باشيم.

 

 

حجت الاسلام علی اوسط کماسی خاطرنشان کرد : ما عزت و استقلال وآزادي خود را مديون خون شهداء هستيم و مردم و مسئولين وظيفه دارند در پاسداري از خون شهداء و خانواده شهداء تلاش مضاعفي داشته باشند .

 

 

در ادامه این دیدار قدرت نجفی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران اسلام آبالدغرب با اشاره به اینکه خانواده شهدا وظيفه و تکليف شرعي سنگين تري نسبت به ديگران براي پاسداري از حرمت و خون شهيد دارند ، اظهار کرد : خانواده هاي معظم شهدا ميراث دار انقلاب اسلامي ايران هستند و به ثمر نشستن انقلاب اسلامي مديون جان‌فشاني هاي شهدا و صبوري خانواده هاي معظم آنها است .

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید سالار زاهدی پور تقدیم گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد