بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب

کد خبر: 300903
|
10:05 - 1396/11/18
نسخه چاپی
بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب بازدید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور در دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی این مرکز بازدید و با مدیر و مربیان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

وی افزود: در ابتدای این بازدید علی محمد محمدی نیا مدیر دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام ابادغرب گزارشی از فعالیتهای  فرهنگی  وآموزشی بیان کرد.

 

 

سپس حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرا بازدید نمودودرسخنانی بیان کرد وگفت: ارزش و ارج گذاری کار معلم بسیار بزرگ است به گونه ای که خداوند متعال اولین پیامش را با قلم شروع می‌کند و اولین حوزه اش را در نگاه تکوین به تشریع معلم، دانش و قلم می بیند و در همه نگاههای محتوایی عزیزترین عزیز نزد خداوند، دانش، عالم و متعلم بوده و بر همین اساس است که یکی از نامهای خود را علیم می داند.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از هماهنگی با روحانیون مستقر جهت حضور و فعالیت تبلیغی در مدارس صدرا خبر داد و تصریح کرد: همه سعی و تلاش ما در این است که تمام فضاها و ظرفیتهای محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار مدارس صدرا قرار بگیرد.

 

 

وی  خاطرنشان کرد: مدرسه محیطی اجتماعی است که برای اجرای امور آموزشی و پرورشی جامعه به وجود آمده است. برای ادامه حیات اجتماعی، انتقال میراث فرهنگی یک جامعه و گسترش و پیشرفت آن تا حدود زیادی از طریق مدرسه صورت می گیرد.

 

 

وی در ادامه خطاب به عوامل اجرای دبیرستان صدرا  اظهارداشت: مدرسه جایى است که تعلیم و تربیت رسمى در آن جریان دارد؛ از این رو، باید آنچنان محیطى باشد که موجب پرورش فکر و شکوفایى اندیشهٔ شاگردان شود.

 

 

حجت‌الاسلام قبادی بر نقش مهم مدارس علوم اسلامی صدرا در توسعه فرهنگ دینی تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر دانش اموزان در یادگیری و کسب معرفت و تقوا شد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان کرمانشاه با اشاره به موقعیت علمی  دبیرستان صدرا تاکید کرد : دانش اموزان دبیرستان های صدرا علاوه بر زمینه های علمی انتظار می رود که در زمینه های مذهبی و انقلابی هم پیشگام باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد